Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Ugašen je ruski tabloid 'Moskovski korrespondent'. Taj je list nedavno objavio glasinu o razvodu ruskog predsjednika Vladimira Putina i njegovoj skorašnjoj ženidbi s bivšom gimnastičarkom, a sada zastupnicom u Dumi Alinom Kabajevom.


O tome su Putina novinari ispitivali tijekom prošlotjednog posjeta Italiji. Jedan od vlasnika izjavio je da je odluka donesena zbog financijskih problema. 

Vezani članci Koronavirus u Moskvi, ilustracija Obaraju sve rekorde: Imaju najviše umrlih od COVID-a u Europi, odobreno djelomično zatvaranje Aleksej Navaljni Navaljni ponovno optužen za ekstremizam, prijeti mu deset godina zatvora

>> Putin opovrgnuo glasine da se rastao i da će oženiti Kabajevu

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju