Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Više kampanja iste vrste urodilo je plodom.


Vrlo eksplicitna marketinška kampanja započela je u Danskoj prije 9 mjeseci. Zahvaljujući njoj ovu sjevernoeuropsku naciju sada očekuje pravi baby-boom. Prema pisanju tamošnjeg lista Politiken, ljetni mjeseci trebali bi donijeti 1200 više novorođene djece no što je to bio slučaj u isto vrijeme prošle godine.

Vezani članci Zgrada, ilustracija - 2 Djevojka koja je molila ljude da joj doniraju novac za stan u Zagrebu, odustala od nauma: "Ideja je shvaćena potpuno pogrešno" Zgrade, ilustracija - 2 Neobičan obrat: Djevojka koja žica za stan u Zagrebu prodaje kuću u Sisku? "Mama je nezaposlena, a kuća je od brata"

Cijela kampanja krenula je od tvrtke Spies Travel koja je javnosti kroz svoje reklame poručila 'Imajte više djece'. Primjerice, u reklami nazvanoj 'Učini to za mamu', glavnu ulogu ima starija žena koju iznimno obraduje trenutak u kojem njena kći liježe s muškarcem.

kampanja se nastavila na nekoliko različitih platformi. Grad Kopenhagen vrlo je direktno svojim stanovnicima poručio da 'neće biti plodni zauvijek', a televizijska kuća DR pokrenula je kampanju prikladnog naziva 'Še** se za Dansku'.

Statistike pokazuju da Danci sve kasnije dobivaju potomke, no čini se da će se ove kampanje itekako isplatiti. Prema preliminarnim podacima, Danci će u ljetnim mjesecima dobiti 14 posto više novorođenčadi nego prošle godine.