Države potpisnice Protokola iz Kyota koje su se pod pokroviteljstvom Ujedinjenih naroda sastale u Tajlandu, potvrdile su konsenzusom izjavu prema kojoj će proučiti mogućnost ograničenja i smanjenja količine stakleničkih plinova koje u atmosferu ispuštaju zrakoplovi i brodovi.
Međunarodni promet ispušta oko 3 posto stakleničkih plinova, ali su zračna i pomorska putovanja bila isključena iz odredba o smanjenju štetnih plinova na koje su se industrijski razvijene zemlje bile obvezale u okviru Protokola iz Kyota.
Norveška i Europska unija prednjačile su u pozivima da se zračni i pomorski promet u svim međunarodnim ugovorima uključi u kvote smanjenja stakleničkih plinova.
Aktivisti za zaštitu okoliša ipak su primijetili da su neke zemlje, poput Singapura i Australije htjele 'razvodniti' izjavu iz Bangkoka predlažući da se prometna industrija treba sama regulirati.
Ekološke udruge pozdravile su dokument o prometu, požalivši ipak što je njegov sadržaj prilično nejasan i ne spominje izrijekom da će se taj sektor uključiti u svaki obvezujući dogovor.
Trenutačno traju pregovori o još jednoj izjavi koja bi trebala utvrditi program rada kako bi se do 2009. postigao međunarodni dogovor o smanjenju štetnih plinova u atmosferi koji bi trebao zamijeniti prve ugovore iz Kyota koji istječu 2012.
-
Nestala u utorak
U BiH uhitili trojicu koji su tvrdili da imaju informacije o malenoj Danki, nevjerojatno je što su izjavili nakon uhićenja
-
Dramatična potraga
Sigurnosni stručnjak o istrazi oko nestale Danke: "Ne bi se otkazivala potraga da se nije dogodio preokret"
-
Misteriozan nestanak
Susjed nestale djevojčice Danke: "Čuli smo dječji žamor... Jedno je dijete već bilo oteto"