Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Šef aviokompanije Emirates, Tim Clark, smatra kako puno toga nije na mjestu u istrazi oko nestanka Boeinga 777 Malaysia Airlinesa na letu MH370 te da je nužno pronaći rješenje tog misterioznog nestanka i tragedije koja je uzela 239 života.


Tim Clark je u intervjuu za njemački Der Spigel doveo u pitanje australsku istragu, u kojoj je zaključak da se MH370 srušio u Indijskom oceanu zapadno od obale Australije, nakon pet sati leta i nestanka goriva.

Vezani članci Slika nije dostupna ZNAČAJNO OTKRIĆE Misterij nadomak rješenja? Slika nije dostupna NADE SU UTIHNULE 'Pronađena vrata nisu pripadala nestalom zrakoplovu'

Umjesto toga Clark vjeruje da je Boeing 777 bio pod kontrolom sve do samog kraja te dovodi u pitanje istinitost takozvanog "elektroničkog satelitskog 'rukovanja'", koje koriste analitičari da bi pronašli mjesto pada. Isto tako, inzistira na tome da se otkrije misteriozan teret u tom zrakoplovu, kojeg su s manifesta maknule malezijske vlasti, prenosi news.com.au.

"Zrakoplov veličine MH370 jednostavno ne nestaje bez ikakvog traga, da se nije pronašao ni jastučić naslonjača je u najmanju ruku sumnjivo", smatra Clark.

MH370 ostao je bez goriva i spiralno pao u more?

Ponudio je i svoje viđenje onoga što se vjerojatno dogodilo u zrakoplovu. "Smatram da je vjerojatno preuzeta kontrola nad zrakoplovom. To je mogao biti bilo tko. Mi trebamo znati što je bilo u prostoru za prtljegu tog zrakoplova. MH370 nikad nije smio biti doveden u situaciju da ga se ne može pratiti", ističe Clark.

Onesposobljavanje sustava za praćenje nije nimalo lagan zadatak, napominje Clark i dodaje kako njegovi piloti nisu obučeni za to. No na MH370 taj je sustav nekako onesposobljen, do te mjere da je praćenje zrakoplova u potpunosti eliminirano.

"Moja preporuka proizvođačima zrakoplova je da pronađu način kako onesposobljavanje ACARS sustava učiniti nemogućim. I transpondera isto", kaže Clark.

Clark ne vjeruje u scenarij petosatnog leta iznad Indijskog oceana sve do nestanka goriva i pada u more nakon toga, odnosno zašto bi piloti letjeli prema nikud punih pet sati.

"Samo kažem da se sve 'činjenice' tog incidenta moraju razmotriti u potpunosti transparentno. Svaka sekunda tog leta mora se proučiti sve do trenutka kad je, u teoriji, završio u Indijskom oceanu - za koju nisu pronašli baš nikakav trag, čak ni jastučić sjedala", zaključio je Clark.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook