Takozvani "hidrovlak" trebao bi voziti na ruti Buxtehude-Bremervörde-Bremerhaven-Cuxhaven u Donjoj Saskoj, a linija bi trebala biti puštena u promet u prosincu 2017. godine, prenosi The Local.
Vlak je proizvela francuska tvrtka Alstom i zove se Coradia iLint. Na njegovom razvoju radilo se dvije godine, a predstavljen je u utorak na berlinskom InnoTrans trgovinskom sajmu.
Taj vlak kreće se pomoću vodika, koji je smješten u spremnik na krovu vlaka i koji puni ćelije za gorivo, koje proizvode električnu energiju. Ta tehnologija predstavlja novu alternativu u željezničkom prometu, koja ne šteti okolišu i koja bi mogla zamijeniti dizelske željeznice, koje se još uvelike koriste po Njemačkoj.
Alstomov hidrovlak je prvi putnički vlak na vodik u svijetu, iako se ta tehnologija razvija već unazad 15 godina, ali uglavnom na teretnim vlakovima. Još 2006. godine Japan je prvi testirao hidrolokomotivu, a Kinezi su 2015. godine uveli i prvi hidrotramvaj.
Punog spremnika, Alstomov hidrovlak može prijeći između 600 i 800 kilometara. Prednost mu je i što je izuzetno tih, čak i pri svojoj maksimalnoj brzini od 140 kilometara na sat. Jedina buka koju proizvodi je ona kotača na tračnicama i otpora zraka koju pri brzini stvara kompozicija.
Još tri njemačke pokrajine žele taj vlak i na svojim prugama.
Alstom nije otkrio cijenu tog vlaka, ali Die Welt prenosi da su skuplji od klasičnih dizel vlakova.
-
Iz minute u minutu
Oglasio se HDZ: "Netočne su informacije o podjeli ministarstava s DP-om i imenima ministara"
-
Nastavak sukoba
Selak Raspudić o raskolu u Mostu: "Zbog Miletića sam odustala od liste za europske izbore, ali nije samo on u pitanju"
-
Suzana, ne ide to tako
Košmar na sjednici UN-a: Vučića ponizili, a kamere su snimile što je radila njegova savjetnica