Riječ je o nebeskom tijelu širokom 270 metara.

Asteroid bi trebao prohujati na udaljenosti 8 milijuna kilometara, a djelatnici NASA-e tješe zabrinute da ne postoji šansa kako će iznenada skrenuti s putanje.

Vezani članci Slika nije dostupna NASA: Prema Zemlji velikom brzinom juri asteroid, stiže idućeg tjedna Slika nije dostupna Najveći asteroid koji je NASA ikad detektirala prošao pored Zemlje

Premda su predstavnici NASA-e prije točno mjesec dana izdali priopćenje u kojemu su potvrdili da Zemlji ne prijeti udar asteroida, odnosno katastrofa, brojni su se unatrag nekoliko sati svejedno silno uznemirili jer je NASA prije 12 sati na Twitteru objavila da će danas pored nas proći Asteroid 2012 TT5.

Riječ je o nebeskom tijelu širokom 270 metara, no iz NASA-e uvjeravaju da ne predstavlja opasnost budući da će proći na udaljenosti od 8 milijuna kilometara.

NASA opovrgnula prorokove riječi: Ništa od katastrofe i milijuna mrtvih u rujnu

Asteroid 2012 TT5 bi trebao proletjeti pored Zemlje nešto prije 11 sati po našem vremenu, pa ako i vas brine može li skrenuti s putanje i ipak izazvati apokalipsu, predlažemo da pratite dalje objave na Twitteru jer NASA-ini djelatnici iz sata u sat tješe zabrinute i paze na one sklone panici i strahu.

Podsjetimo, čitavu je histeriju oko asteroida izazvao samozvani prorok Efrain Rodriguez, koji je najavio da će između 15. i 28. rujna u blizini Portorika doći do udara golemog nebeskog tijela te vrste, odnosno do pogibije milijuna ljudi.

'Divovski asteroid udarit će u Zemlju između 22. i 28. rujna, a to bi moglo uništiti planet'

Rodriguez je poručio da je za nadolazeći sudnji dan doznao putem poruke Svevišnjeg, međutim NASA je na to prije mjesec dana odgovorila priopćenjem u kojemu je rečeno da "ne postoji znanstveni temelj, čak djelić dokaza da će asteroid ili bilo kakvo drugo svemirsko tijelo u rujnu udariti o Zemlju".

Nadajmo se da u NASA-i nisu pogriješili pri procjenama jer će do 28. rujna oko Zemlje 'zujati' sveukupno četiri golema asteroida, navodi Express.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju