Uz Zemlju, oceanski svjetovi u Sunčevom sustavu potencijalno uključuju Jupiterove mjesece Europu, Ganimed i Kalisto, Saturnove mjesece Enceladus, Mimas i Titan, Neptunov mjesec Triton i patuljasti planet Pluton.

NASA će u četvrtak navečer (u 20 sati po hrvatskom vremenu) održati presicu na kojoj će predstaviti otkrića vezana uz postojanje tzv. oceanskih planeta u Sunčevom sustavu. Oceanski planeti su oni kojima je površina potpuno prekrivena vodom, a voda čini i značajan dio njihove mase.

Vezani članci Korlado Korlević, astronom Perseverance je sletio na Mars, a mogu li ljudi? Evo što kaže Korade Korlević Krater na Marsu na koji će večeras sletjeti NASA-in Rover, ime dobilo po selu Jezero u BiH - 1 Slavlje u BiH: U Jezeru večeras javno praćenje povijesnog slijetanja Rovera na Mars

Uz Zemlju, oceanski svjetovi u Sunčevom sustavu potencijalno uključuju Jupiterove mjesece Europu, Ganimed i Kalisto, Saturnove mjesece Enceladus, Mimas i Titan, Neptunov mjesec Triton i patuljasti planet Pluton, prenosi CNN.

Iako je NASA tradicionalno nesklona otkrivati više informacija uoči zakazanih presica, posebno ovakvih, objavili su kako će informirati o "široj potrazi za životom izvan Zemlje" te predstaviti planove za buduće istraživanje tzv. oceanskih planeta.

Podsjetimo, nedavno je NASA objavila kako su otkrili tragove postojanja vode na Marsu, kao i cijeli potencijalno naseljiv solarni sustav u blizini našega.

Nova otkrića fokusirana su na Sunčev sustav, a dobivena su putem letjelice Cassini i teleskopa Hubble. Cassini je u orbiti oko Saturna od 2004., a misija završava ove godine. "Tijekom misije Cassini je otkrio mnoge dramatične stvari, uključujući i ocean na ledenom mjesecu Enceladusu, koji pokazuje znakove hidrotermalnih aktivnosti, kao i tekuće more metana na mjesecu Titanu", navedeno je u priopćenju NASA-e.
Na presici će sudjelovati i neki od svjetskih stručnjaka koji sudjeluju u potrazi za izvanzemaljskim životom, kao i članovi misije Cassini te stručnjaci za astrobiologiju, prenosi Independent.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju