Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Tjedan dana prije konačne odluke od domaćinu Europskog nogometnog prvenstva 2012., za koje se natječu zajedničke kandidature Hrvatske i Mađarske, te Poljske i Ukrajine, kao i samostalno Italija, poljska je Vlada predstavila novi plan razvitka prometne infrastrukture, što mnogi ocjenuju najvećom slabošću poljsko-ukrajinske kandidature.


Poljski ministar prometa Jerzy Polaczek kazao je kako će u Poljskoj do 2012., uz pomoć Europske unije, na infrastrukturne projekte u prometu biti potrošeno čak 26 milijardi eura.

Vezani članci Slika nije dostupna EURO 2012: Poljska traži ukidanje ultimatuma, UEFA ne popušta Slika nije dostupna Njemačka odbacila spekulacije da će zamijeniti Ukrajinu u organizaciji EP-a 2012.

"Europska unije financirat će izgradnju autocesta, željeznica, te modernizaciju zračnih luka 19.075 milijardi eura, ostatak će dati Poljska, a brzinu izvođenja radova značajno bi pospješila odluka UEFE da organizaciju EURA 2012. dodijeli Poljskoj i Ukrajini", kazao je ministar Polaczek.

Među prioritetima je izgradnja autoceste A4 koja bi preko južne Poljske povezivala Njemačku i Ukrajinu, a koja je prvotno trebala biti dovršena 2015., dok je sada rok pomaknut na početak 2012.

Udaljenosti između poljskih i ukrajinskih gradova koji kandidiraju za domaćine utakmica su ogromne. Poljski Gdansk i ukrajinski Donjeck dijeli čak 2000 kilometara, od čega su samo 23 kilometra autocesta, pa se ta udaljenost ne može prevaliti za manje od 22 sata vožnje.