Skandal s ukidanjem autobusnih linija Panturista u Osječko-baranjskoj županiji, o kojem smo već pisali, dobio je i svojevrsni nastavak. Tvrtka Arriva, dio Deutsche Bahna, koja je Panturist preuzela u svibnju 2013., lani je ušla i u vlasništvo požeškog autoprijevoznika APP-a te ima većinski udio u Autotrans grupi, u čijem su sastavu i AK Karlovac, Autotrans Lika, Velebit Turist, Croatia Lines te Pan Alpen Adria GmbH.
Pročitajte i ovo
tehnički pregled
Novi udar na novčanike građana: Dnevnik Nove TV otkriva detalje poskupljenja za vlasnike vozila
Domovi za starije
Preko noći računi porasli za 40 posto! "Ma kakvo poskupljenje na smještaju? Soba i balkon su isti, topla voda, koje ima pa nema, je ista!"
Osim ukidanja autobusnih linija novi je vlasnik posegnuo i za drugim nepopularnim rješenjima. Dana 16. veljače donesena odluka da se drastično smanji među Osječanima popularan popust na jednosmjernu kartu Osijek - Zagreb i obratno, koji je iznosio 30 posto.
Konkretno, uz APP-ovu A-karticu moglo se za 80-ak kuna putovati iz Slavonije do glavnog grada. Sada popust s tom karticom iznosi samo pet posto pa karta Zagreb - Osijek s APP-ovim autobusom u punom iznosu stoji 139 kuna, a s novim popustom 135 kuna, što je gotovo beznačajno sniženje. Popust od 30 posto sada mogu dobiti tek mlađi od 26 godina, studenti s iksicom i stariji od 60 godina, za koje karta stoji 99 kuna, piše Glas Slavonije.
S druge strane, taj je popust od 30 posto uz APP-ovu karticu zadržan na linijama prema Jadranu. Tako sada karta s popustom uz A-karticu APP-a od Zagreba do Splita stoji 112 kuna, što je čak 23 kune manje nego ona od Osijeka do Zagreba. Da sve bude još apsurdnije, Osijek je od Zagreba udaljen 283 kilometra, a Split od Zagreba 410 kilometara, što znači da Osječani za 127 km manje plaćaju 23 kune - više.
Poslali smo ovim povodom i upit upravi tvrtke, odakle su nam odgovorili da su svi popusti koji se odnose na A-karticu jednaki, bez obzira na relaciju, a dijele se na više kategorija ovisno o dobnoj skupini korisnika.
"Ujedno prijevoznik u određenim vremenskim periodima provodi promotivne aktivnosti na pojedinim relacijama te su u promo razdoblju moguća odstupanja u popustima na pojedinačnim relacijama, ali se isto ograničava vremenskim trajanjem promotivne aktivnosti", navedeno je nadalje u odgovoru na upit DNEVNIK.hr-a.