Svoj poslovni put Ana i Marko započeli su prije nešto više od dvije godine. Posložili su poslovanje kako su najbolje znali, otvorili pogon i počeli proizvoditi dvije vrste tjestenine, penne i fusille. Na svoj su proizvod jako ponosni. Najviše ih oduševljavaju komentari kupaca koji kažu kako je tjestenina bez glutena istog okusa kao i ona s glutenom, ali da u ovoj više uživaju jer znaju da čine dobro za svoj organizam. Koriste se prirodni sastojci, a jedinstvena receptura ne ostavlja osjećaj težine nakon konzumacije čitavog tanjura tjestenine, već naprotiv – osjećaj sitosti i energičnosti.
Marko i Ana tijekom majčine bolesti došli su na ideju o bezglutenskoj tjestenini, zbog čega su posebno vezani za Druid. Naime, druidi su u drevnim kulturama bili vidovnjaci, liječnici, učitelji, a vjerovali su u međusobnu duhovnu povezanost svega u prirodi. Druidi vjeruju da je bolji svijet moguć, a to je upravo onaj u kojemu se ljudi okreću prirodi i humanim principima.
''Poslovni moto nam je ustrajnost. Shvaćamo da trebamo biti ustrajni i da ćemo dobiti ono što smo si zacrtali, a zajedno to bratski ostvarujemo. Bilo je mnogo prepreka i prije nego što smo ušli u ovaj projekt, a samim ulaskom prešli smo jednu veliku prepreku i naučili smo raditi skupa, biti bolji ljudi i bolji poslovni ljudi'', rekli su Ana i Marko Antolić.
Dižu se i liježu s poslom
Kažu i kako su dugo radili kako bi došli do realizacije. Također zahvaljuju ljudima koji su im u početku bili odlična podrška i sada znaju da se sav trud isplatio. Iako u dobro opremljenom pogonu s proizvodnjom nije nikada bilo problema, pitanje distribucije nije baš bilo jednostavno riješiti. Prisutni samo u malim trgovinama, silno im je nedostajalo pozicionirati se u velike trgovačke lance. Zbog toga i kažu kako su se u projekt Startaj Hrvatska trebali prijaviti ranije.
Druid bezglutenska tjestenina
(Foto:
Nova Studio)
''Mislim da su pobjednici svi koji su ušli u projekt Startaj Hrvatska. Iza sebe imamo odličan tim, imamo SPAR, veliki lanac koji će staviti naše proizvode na police, i ja ne trebam više ništa od ovoga. Ja se osjećam kao pobjednik. Imamo sjajnu podršku'', rekao je Marko.
Želja im je da ih publika i potrošači upamte kao ljude koji su napravili prirodni proizvod. Za godinu dana želja im je da njihovi proizvodi budu dostupni na što više mjesta. Spremni su na pohvale, ali i na dobronamjerne kritike, koje će svakako poslušati i uvažiti.
Priču o poslovnom putu Marka i Ane ne propustite pogledati u emisiji Startaj Hrvatska 20. studenog na Novoj TV.
Emisija Startaj Hrvatska prati osam poduzetničkih priča i osam odličnih proizvoda koje je Nova TV zajedno sa SPAR Hrvatska odabrala među stotinama prijava pristiglih na projekt Startaj Hrvatska. Samo jedan proizvod postat će Hrvatski HIT-proizvod 2022. godine te zauzeti posebno mjesto na policama svih INTERSPAR i SPAR trgovina diljem Hrvatske.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR po najvišim profesionalnim standardima.