Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Hrvatska će u turističku promidžbu 2010. godine uložiti 30 milijuna eura, što je za dva milijuna eura više nego lani.


Promidžba i druge mjere daju dobre početne rezultate, zaključak je Povjerenstva Vlade RH za koordinaciju i praćenje pripremnih aktivnosti za turističku godinu 2010., koje je danas, pod predsjedanjem premijerke Jadranke Kosor, održano u hotelu ‘Plitvice’ na Plitvičkim Jezerima.

Vezani članci Zeleno-lijeva koalicija objavila pjesmu i spot VIDEO I Tomašević se rasplesao: Zeleno-lijeva koalicija objavila pjesmu i spot za kampanju za Zagreb Glasanje, ilustracija DIP izdao vodič za izbornu promidžbu: Smije se potrošiti manje nego prije četiri godine

Da bi dobri početni rezultati rezultirali uspješnom turističkom sezonom, premijerka Kosor je rekla kako je važno da svi, radnici u turizmu, ravnatelji nacionalnih parkova, ministri, župani i lokalni čelnici, daju svoj maksimum znanja, volje i angažmana. Pozvala je i poslodavce i sindikate da, kao vladini socijalni partneri, povedu računa o tome kako najave opće blokade nisu turistima baš neka osobita preporuka za dolazak u Hrvatsku.

>> Za Uskrs u Istri 61.000 gostiju, u Dubrovniku 5.000

Ministar turizma Damir Bajs predstavio je niz novih mjera koje su usuglašene sa Svjetskom turističkom organizacijom (UNWTO). Tako će primjerice od 1. travnja do 31. listopada 2010. biti na snazi prvi put vizni režim za jednostavniji dolazak gostiju iz Kazahstana, Kine, Indije, Jordana, Katara, Kuvajta, Omana i Ujedinjenih Arapskih Emirata te kao i lani za turiste iz Rusije i Ukrajine.

Istaknuo je i novčane poticaje u zračnom prijevozu, pojačane aktivnosti na afirmaciji eno i gastro ponude, kulture i touringa te za pozicioniranje Hrvatske kao lifestyle destinacije (odredišta kvalitetnog životnog stila s naglaskom na ekologiju i očuvanost prostora). U internetsku promidžbu izdvojen je dvostruko veći iznos nego lani. Kampanja na inozemna tržišta, osim u zemlje poput Njemačke, Italije, Austrije, Češke, Francuske i Nizozemske, proširena je na Ukrajinu, Makedoniju, Bugarsku, Rumunjsku, Srbiju i BiH.

Kosor protiv stražnjice

Niko Bulić, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) predstavio je kampanju i spotove za globalno televizijsko tržište, CNN, BBC World, Eurosport i Euronews. Premijerka Kosor je na kraju te prezentacije imala primjedbu da nije korektno, s osnove zaštite ženskih prava, da se u spotu ‘Recept za dobar odmor’ koristi ženska stražnjica (u bikiniju) jer djeluje, kako je kazala, seksistički. Zamolivši da autori razmisle o izmjeni tog dijela spota, naglasila je da ona to ne naređuje.

Novinarima je kasnije Bulić kazao da će HTZ i autori uzeti u obzir razmišljanje premijerke te svakako ‘afirmirati razne ljepote Hrvatske’. Dodao je da HTZ u svijetu dobiva niz nagrada za dizajn plakata, filmova i cjelovitih kampanja.
Potpredsjednik Vlade Darko Milinović podsjetio je da je od danas na snazi zabrana pušenja te kazao dodatno novinarima nakon skupa da je na tu činjenicu ponosan jer predstavlja visoki standard zaštite zdravlja u Hrvatskoj. Najavio je da će tijekom vikenda 130 inspektora obaviti nadzor poštivanja zakona u ugostiteljskim objektima koji nisu dobili licencu kao pušački lokal. Dodatni nadzor obavit će se i u objektima koji imaju licencu i bit će kažnjeni ako unatoč formalnoj dozvoli nemaju deset izmjena zraka na sat.

Budući da je u kalendaru ministarstva početak nove školske godine predviđen 6. rujna novinari su upitali premijerku znači li to da nije uvažena njezina prošlogodišnja inicijativa da se početak školske godine radi potreba turizma pomakne. Premijerka Kosor odgovorila je kako osobno misli da bi pomicanje početka nastave bilo dobro i zbog turističke sezone i zbog učenika u ugostiteljskim strukama, koji su zainteresirani za nešto dulju praksu, ali da još ni za što nije kasno jer je tek počela 2010. (Hina)

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju