Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Autonomna ženska kuća Zagreb izrazila je nezadovoljstvo prikazanim promotivnim spotom Hrvatske kao turističke zemlje, u kojem je, kako navode, žena svedena samo na obline koje imaju funkciju prodati proizvod po bilo kojoj cijeni, a žensko je tijelo po tko zna koji put istaknuto kako seksistički promidžbeni materijal.


AŽKZ u priopćenju naglašava kako bi Hrvatska trebala biti društvo koje poštuje ženska ljudska prava na samo na deklarativnoj razini, nego i u svakodnevnom životu, pa tako i u slučaju kampanje Hrvatske turističke zajednice. Aktivistice AŽKZ također se pridružuju prijedlogu predsjednice Vlade Jadranke Kosor da se sporni kadar iz spota izbaci.

Vezani članci Stipe Petrina Stipe Petrina zaboravio na mikrofone pa seksistički dobacio kolegici. Nije to svima sjelo: "Ponaša se kao uspaljeni losos" Slika nije dostupna HTZ izbacuje sporni kadar stražnjice iz reklamnog spota

>> Stražnjica najmanji problem: 'Ne znamo kome se obraćamo'

>> Kosor: Nije korektno da se u spotu koristi ženska stražnjica

>> Bajs: Premijerka je rekla što misli, ali stručnjaci će odlučiti


 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju