Obavijesti Video Pretražite Navigacija
DNEVNIK.hr 3. najčitaniji

Veliki uspjeh digitalnih kanala Nove TV u 2016. godini

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Stvaranjem najkvalitetnijeg sadržaja, ulaganjem u integrirane komunikacije i digitalne kanale te izvrsnim rezultatima ostvarenim u 2016. godini Nova TV još je jednom potvrdila svoju poziciju vodeće medijske kuće na domaćem tržištu.

Najgledanija televizija u Hrvatskoj, Nova TV, u 2016. godini ostvarila je odlične rezultate na svim svojim digitalnim kanalima te time potvrdila svoju poziciju najjače multimedijske platforme u zemlji. Osim značajnog skoka u čitanosti portala DNEVNIK.hr, GOL.hr, zadovoljna.hr i punkufer.hr, Nova TV vodeća je medijska kuća na društvenim mrežama, a može se pohvaliti i velikim interesom za aplikacije koje je razvila za posebne projekte te uspješnim native advertising projektima.

Veliki porast čitanosti portala Nove TV

Pročitajte i ovo DNEVNIK.hr strukovna organizacija Osnovana Hrvatska udruga digitalnih izdavača: Bavit će se izazovima online medija Nova TV slavi 20. rođendan hvala vam! U 2020. slaveći 20 godina postojanja Nova TV zadržava lidersku poziciju u svim segmentima

Unatoč činjenici da se u 2016. populacija koja koristi internet smanjila u odnosu na godinu ranije, DNEVNIK.hr oborio je svoj rekord s 1.325.863 jedinstvenih posjetitelja u prosincu (izvor: Gemius), a godinu je završio držeći poziciju trećeg najčitanijeg portala u Hrvatskoj. DNEVNIK.hr je ostvario i porast čitanosti od 20% u odnosu na isti vremenski period prethodne godine, a bio je i jedini među TOP 5 portala koji je u prosincu zabilježio rast posjećenosti, dok su ostali bilježili njezin pad.

Portal zadovoljna.hr je i u 2016. bio najčitaniji ženski lifestyle portal, a u prosjeku je tijekom cijele godine bio dvostruko posjećeniji od prvog idućeg konkurenta. Sportska publika prepoznala je kvalitetu portala GOL.hr koji je u prosincu zauzeo drugo mjesto među najčitanijim sportskim portalima, što je rast od 70% u odnosu na prosinac 2015. Najčitaniji članak na svim portalima Nove TV u 2016. bio je upravo onaj s GOL.hr-a o nastupu Cro Copa, s više od 1.4 milijuna pregleda stranice.

Punkufer.hr, portal u čijem su središtu gastro teme i putovanja, zabilježio je porast pregleda stranice od gotovo 90% u odnosu na 2015., a istim se rastom popularnosti može pohvaliti i novatv.hr nakon što je u veljači uvela Nova Plus – video portal koji nudi brz, jednostavan i legalan pristup do serija i emisija čiju produkciju potpisuje Nova TV.

Nova TV dominira društvenim mrežama

Društvene mreže jedan su od ključnih kanala komunikacije s gledateljima pa Nova TV prati i implementira najnovije svjetske trendove kada su one u pitanju. Tako je DNEVNIK.hr, kao prvi verificirani medijski Twitter profil, u ožujku 2016. uveo jedine live vijesti na Twitteru putem hashtaga #dnevniknovetv, a prvi je u Hrvatskoj objavio i medijsku Snapchat reportažu.

Osim toga, Nova TV prva je na mjestu TV kuća po broju Facebook fanova te pratitelja na Twitteru i Instagramu, a DNEVNIK.hr jedini je news portal u Hrvatskoj prisutan na čak 5 društvenih mreža: Facebook, Twitter, Instagram, Viber i Snapchat.

Aplikacije koje je Nova TV razvila za svoje posebne projekte također su polučile odlične rezultate. Supertalent aplikacija samo u dva tjedna zabilježila je preko 70.000 preuzimanja u App Storeu i Google Playju, čime se popela na prvo mjesto, a ostvarila je preko 1.2 milijuna interakcija u samo jednoj emisiji. Aplikacija koja je pratila parlamentarne izbore „Gdje sam 2016“ imala je preko 100.000 korisnika, a veliki hit bile su i aplikacije koje su pratile europsko nogometno prvenstvo u Francuskoj. Putem „Golmanije“ rezultate utakmica prognoziralo je više od 16.000 registriranih igrača, a ljubitelji nogometa u velikom su broju uživali i u aplikaciji GOL.hr-a „Legendarnih 11“ gdje je, od nogometnih legendi koje više nisu aktivne u reprezentaciji, sastavljeno preko 21.500 momčadi.

Uspješna realizacija native advertising projekata

Nova TV je u 2016. godini uspješno realizirala preko 30 native advertising projekata s klijentima iz različitih industrija. Posebni uspjeh zabilježen je na područjima turizma, prehrambene industrije i telekomunikacija gdje su se najčešće koristili posebni video materijali. U 2017. Nova TV nastavlja s unaprjeđenjima na ovom području, pojačavajući svoj native tim.

Stvaranjem najkvalitetnijeg sadržaja, ulaganjem u integrirane komunikacije i digitalne kanale te izvrsnim rezultatima ostvarenim u 2016. godini Nova TV još je jednom potvrdila svoju poziciju vodeće medijske kuće na domaćem tržištu.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene