Najgledanija televizija u Hrvatskoj, Nova TV, u 2016. godini ostvarila je odlične rezultate na svim svojim digitalnim kanalima te time potvrdila svoju poziciju najjače multimedijske platforme u zemlji. Osim značajnog skoka u čitanosti portala DNEVNIK.hr, GOL.hr, zadovoljna.hr i punkufer.hr, Nova TV vodeća je medijska kuća na društvenim mrežama, a može se pohvaliti i velikim interesom za aplikacije koje je razvila za posebne projekte te uspješnim native advertising projektima.
Veliki porast čitanosti portala Nove TV
Pročitajte i ovo
Slavi se radno
Nova TV slavi dan televizije: "Naši medijski kanali su oni kojima se najviše vjeruje"
Svjetski dan televizije
Slavimo Svjetski dan televizije: Televizija kao multiplatforma podržava demokraciju
Unatoč činjenici da se u 2016. populacija koja koristi internet smanjila u odnosu na godinu ranije, DNEVNIK.hr oborio je svoj rekord s 1.325.863 jedinstvenih posjetitelja u prosincu (izvor: Gemius), a godinu je završio držeći poziciju trećeg najčitanijeg portala u Hrvatskoj. DNEVNIK.hr je ostvario i porast čitanosti od 20% u odnosu na isti vremenski period prethodne godine, a bio je i jedini među TOP 5 portala koji je u prosincu zabilježio rast posjećenosti, dok su ostali bilježili njezin pad.
Portal zadovoljna.hr je i u 2016. bio najčitaniji ženski lifestyle portal, a u prosjeku je tijekom cijele godine bio dvostruko posjećeniji od prvog idućeg konkurenta. Sportska publika prepoznala je kvalitetu portala GOL.hr koji je u prosincu zauzeo drugo mjesto među najčitanijim sportskim portalima, što je rast od 70% u odnosu na prosinac 2015. Najčitaniji članak na svim portalima Nove TV u 2016. bio je upravo onaj s GOL.hr-a o nastupu Cro Copa, s više od 1.4 milijuna pregleda stranice.
Punkufer.hr, portal u čijem su središtu gastro teme i putovanja, zabilježio je porast pregleda stranice od gotovo 90% u odnosu na 2015., a istim se rastom popularnosti može pohvaliti i novatv.hr nakon što je u veljači uvela Nova Plus – video portal koji nudi brz, jednostavan i legalan pristup do serija i emisija čiju produkciju potpisuje Nova TV.
Nova TV dominira društvenim mrežama
Društvene mreže jedan su od ključnih kanala komunikacije s gledateljima pa Nova TV prati i implementira najnovije svjetske trendove kada su one u pitanju. Tako je DNEVNIK.hr, kao prvi verificirani medijski Twitter profil, u ožujku 2016. uveo jedine live vijesti na Twitteru putem hashtaga #dnevniknovetv, a prvi je u Hrvatskoj objavio i medijsku Snapchat reportažu.
Osim toga, Nova TV prva je na mjestu TV kuća po broju Facebook fanova te pratitelja na Twitteru i Instagramu, a DNEVNIK.hr jedini je news portal u Hrvatskoj prisutan na čak 5 društvenih mreža: Facebook, Twitter, Instagram, Viber i Snapchat.
Aplikacije koje je Nova TV razvila za svoje posebne projekte također su polučile odlične rezultate. Supertalent aplikacija samo u dva tjedna zabilježila je preko 70.000 preuzimanja u App Storeu i Google Playju, čime se popela na prvo mjesto, a ostvarila je preko 1.2 milijuna interakcija u samo jednoj emisiji. Aplikacija koja je pratila parlamentarne izbore „Gdje sam 2016“ imala je preko 100.000 korisnika, a veliki hit bile su i aplikacije koje su pratile europsko nogometno prvenstvo u Francuskoj. Putem „Golmanije“ rezultate utakmica prognoziralo je više od 16.000 registriranih igrača, a ljubitelji nogometa u velikom su broju uživali i u aplikaciji GOL.hr-a „Legendarnih 11“ gdje je, od nogometnih legendi koje više nisu aktivne u reprezentaciji, sastavljeno preko 21.500 momčadi.
Uspješna realizacija native advertising projekata
Nova TV je u 2016. godini uspješno realizirala preko 30 native advertising projekata s klijentima iz različitih industrija. Posebni uspjeh zabilježen je na područjima turizma, prehrambene industrije i telekomunikacija gdje su se najčešće koristili posebni video materijali. U 2017. Nova TV nastavlja s unaprjeđenjima na ovom području, pojačavajući svoj native tim.
Stvaranjem najkvalitetnijeg sadržaja, ulaganjem u integrirane komunikacije i digitalne kanale te izvrsnim rezultatima ostvarenim u 2016. godini Nova TV još je jednom potvrdila svoju poziciju vodeće medijske kuće na domaćem tržištu.