Jedni misle da su bolji od Japanaca, drugi da samo oni znaju riješiti problem, a treći su se obratili mladima putem aplikacije s proširenom stvarnošću. Videospotove u kojima takmaci pozivaju birače da im daju svoj glas prokomentirali smo sa stručnjakinjom za komunikacije Gabrijelom Kišiček.


Andrej Plenković mladima se obraća putem aplikacije, pa za proširenu stvarnost treba skenirati predizborni plakat.

OVDJE ISPROBAJTE APLIKACIJU GDJE SAM 2016.

'To su sve stvari kojima pokazuju da idu u korak s vremenom, da su moderni i to sve ide u prilog tome kakav imidž žele prikazati da imaju', kaže stručnjakinja za komunikacija, dr.sc. Gabrijela Kišiček.

Milan Bandić, odlučio se za personalizirani pristup, ali je u minuti ispričao i svoj životopis, a priznaje i svoje propuste.

A negativnu priču o Slavoniji u kojoj se prodaju kuće i iz koje se odlazi, u spotu su ispričali HDSSB i Konzervativci. Iako patetični, kaže Kišiček, ostali su autentični.

CIjelu usporedbu predizbornih spotova pogledajte u priloženom videu.