OD JEDENJA SNIJEGA DO PROŠIRENE STVARNOSTI Usporedili smo predizborne spotove stranaka
Piše Vjekoslav Đaić,
26. kolovoza 2016. @ 20:26
komentari
Slika nije dostupna
Jedni misle da su bolji od Japanaca, drugi da samo oni znaju riješiti problem, a treći su se obratili mladima putem aplikacije s proširenom stvarnošću. Videospotove u kojima takmaci pozivaju birače da im daju svoj glas prokomentirali smo sa stručnjakinjom za komunikacije Gabrijelom Kišiček.
'To su sve stvari kojima pokazuju da idu u korak s vremenom, da su moderni i to sve ide u prilog tome kakav imidž žele prikazati da imaju', kaže stručnjakinja za komunikacija, dr.sc. Gabrijela Kišiček.
Milan Bandić, odlučio se za personalizirani pristup, ali je u minuti ispričao i svoj životopis, a priznaje i svoje propuste.
A negativnu priču o Slavoniji u kojoj se prodaju kuće i iz koje se odlazi, u spotu su ispričali HDSSB i Konzervativci. Iako patetični, kaže Kišiček, ostali su autentični.
CIjelu usporedbu predizbornih spotova pogledajte u priloženom videu.