Sudionici Oluje pružili su nesvakidašnju proslavu Dana pobjede i domovinske zahvalnosti i Dana hrvatskih branitelja sugrađanima i posjetiteljima Marije Bistrice.


Više od 200 mališana ovog je vikenda, 5 i 6. kolovoza, iskoristilo priliku i zaronilo u bazenu na Trgu pape Ivana Pavla II u Mariji Bistrici.

U sklupu programa „Ljeto u Mariji Bistrici“, a na poziv Turističke zajednice i Općine Marija Bistrica tijekom ovog vikenda uz instruktore ronilačkog kluba HRVI Nemo Adriatic koji su ujedno i članovi Specijalističke ronilačke postrojbe grada Zagreba pri Uredu za upravljanje u hitnim situacijama svi zainteresirani posjetitelji manifestacije projekta Pogled u plavo po prvi put su pod punom ronilačkom opremom disali pod vodom i upoznali čari ronjenja.

Cilj samog projekta Pogled u plavo je promocija Hrvatske na vrlo atraktivan, jedinstven i inovativan način, ronjenjem.

U najvećem montažnom bazenu u ovom dijelu Europe, slovenske tvrtke Remax, promjera 10 metara i dubine 1 metar stvarnom doživljaju dubine pridonijele su i podvodne fotografije poznatog hrvatskog podvodnog fotografa Marjana Radovića.

„Ronjenje je prekrasno, prvi put sam u Mariji Bistrici, i jako sretna što sam ostvarila svoj san, a to je zaroniti sa ronilačkom opremom“, rekla je 15-godišnja Nikolina kojoj je ovo prvo iskustvo pod vodom i prvi posjet Mariji Bistrici.

Nakon upoznavanja početnika sa tehnikama i vještinama ronjenja, a u sklopu manifestacije, u subotu, petero sudionika/volontera okušalo se u ronjenju na dah uz bok europskom i svjetskom rekorderu u ronjenju na dah, Goranu Čolaku.

Goran Čolak natjecao se u disciplini statika ronjenja na dah protiv udruženih snaga pet osoba, te je dah pod vodom zadržao punih 8:10 minuta, dok su ostali volonteri zajedno uspjeli zadržati dah 9:01 minuta i time odnjeli pobjedu.

„Prvi puta su me pobjedili u Mariji Bistrici, ekipa je odlična i moram priznati da Zagorje ima veliki potencijal u ronjenju. Drago mi je da sam nastupio na ovom neobičnom mjestu i jako me raduje koliko je mladih pokazalo interes za ronjenje“, rekao je Goran Čolak, ambasador projekta Pogled u plavo.

Sve sudionike pozdravio je načelnik općine Marija Bistrica, a ujedno i predsjednik Turističke zajednice Općine Marija Bistrica, Josip Milički.

Vizualni začin projektu dao je i laser show koji je uz atraktivnu scenografiju igre svjetala, građanima omogućio da zarone i u noćnom terminu. Sve to ne bi bilo moguće bez velike podrške Turističke zajednice i Općine Marija Bistrica, te Magis Tim-a, marketinške agencije koja je udahnula novi vizual projektu.

Za ugodno ronjenje uz glazbenu podlogu pobrinulo se Hrvatsko društvo skladatelja i stručna služba ZAMP koji su se sa zadovoljstvom pridružili akciji.

Velika zahvala i sponzorima projekta koji nesebično pomažu u realizaciji besplatnih probnih ronjenja: HONDA – Hrvatska (Fred Bobek d.o.o.), MARES oprema za ronjenje, NASE (ADRIA - Hrvatska) Asocijaciji u ronjenju i NEMO-ADRIA Avanturizam.

U sklopu manifestacije Pogled u plavo biti će izložen i kamen sa Zagrebačke katedrale koji je promoviran i izvan granica Hrvatske, u Munchenu 2014. godine na nastupu projekta. 

Manifestacija Pogled u plavo u Mariji Bistrici j pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma RH i u suradnji sa Hrvatskom turističkom zajednicom.

Ovaj POGLED U PLAVO posvećen je kolegama iz RK GERONIMO - Bruni i Zlatku koji su imali tešku prometnu nesreću na Istarskom ipsilonu vračajući se sa ronjenja, a sa željom u brzi oporavak i da smo ponovo u BAZENU zajedno ... ekipa uz VAS

Sva gostovanja Pogleda u plavo možete pratiti na službenim stranicama projekta www.pogleduplavo.hr te stranicama naših medijskih pokrovitelja, NARODNOG RADIJA www.narodni.hr i SCUBALife magazina, www.scubalife.hr.