Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Rat se nastavlja

Trgovci odgovorili, ali ne onako kako je Filipović zamislio: "Proziva nas se za varanje"

Udruga trgovine pri HUP-u odgovorila je na zahtjev Davora Filipovića da mu dostavi cijene 80 artikala u prethodnoj godini, no ne slaže se s njegovim zahtjevom.

Davor Filipović prošli tjedan je objavio kako je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja od trgovačkih centara tražilo da mu dostave cijene za cijelu prošlu godinu za 80 artikala.

Pročitajte i ovo Davor Filipović, ministar - 4 DOZNAJE DNEVNIK NOVE TV Trgovci ne haju previše za prijetnje iz Vlade, Filipović otkriva o kojim se mjerama razmišlja: "Vidjet ćemo do petka tko će vratiti cijene" Davor Filipović MJERE VLADE Filipović objasnio kako će se kontrolirati trgovci: "Ako ovo ne naprave..."

Zadatak im je i da svaka dva tjedna nastavljaju dostavljati te informacije kako bi građani na jednom mjestu mogli pratiti rast cijena.

Trgovci nisu oduševljeni prijedlogom i traže dodatna pojašnjenja.

"Pojasnili ste da za relevantne datume tražite dostavu najviših maloprodajnih cijena za sve proizvode iz asortimana trgovaca koji pripadaju pojedinoj od 78 kategorija koje ste naveli u popisu. S obzirom na širinu asortimana kod različitih trgovaca, ističemo da je riječ o stotinama proizvoda iz kategorija brendova i privatnih robnih marki, dakle o izrazito velikom opsegu", kažu.

"U vašem očitovanju ni na koji način nije pojašnjena metodologija usporedbe cijena, odnosno način na koji će se objektivno uspoređivati takav opseg različitih proizvoda iz ponuda niza trgovaca", navode iz Udruge trgovine pri HUP-u.

Kažu kako su trgovci spremni sudjelovati u realizaciji mehanizma praćenja cijena, ali nakon što prethodno detaljno bude usuglašen i javno objavljen način provedbe mehanizma usporedbe cijena kako bi se osigurao ispravan prikaz stanja na tržištu i spriječila daljnja reputacijska šteta koju su zajedno s ostalim trgovcima u proteklom razdoblju neopravdano pretrpjeli.

"Naime, trgovački su lanci bez uporišta prozvani za nepravilnosti, manipulacije i 'varanje' potrošača u procesu konverzije. Da su te optužbe bile neutemeljene, pokazali su rezultati više od 170 inspekcijskih nadzora koji su provedeni u nizu trgovačkih lanaca, a u kojima je pronađen tek manji broj primjera povišenih cijena, što je zanemarivo s obzirom na opseg djelatnosti trgovine u RH", žale se trgovci.

"S obzirom na navedeno i kontinuiranu reputacijsku štetu koju zbog cijele situacije trpimo, naš je interes zaustaviti trend dezinformiranja javnosti i osigurati istinito informiranje potrošača. Kao što smo već istaknuli, sudjelovanje trgovaca u mehanizmu praćenja cijena
podrazumijeva prethodno zajedničko usuglašavanje metodologije usporedbe cijena te partnersku suradnju kojoj neće pridonijeti ultimatumi i neopravdana prozivanja", zaključuju.

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene