Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Svatko štedi kako zna, a u riječkoj bolnici odrekli su se tako telefoniranja. Na telefon, naime, na godinu troše tri milijuna kuna i da bi smanjili račune, ograničili su razgovaranje te nema više izravnih poziva, samo preko centrale. Život telefonistica, zato, postao je noćna mora.


Telefoni ne prestaju zvoniti, a zvone i do pedesetak puta na sat, što stvara atmosferu, u kojoj bi mnogi zasigurno pogubili živce. 'Malo nam je narastao posao, ali mi to sve stignemo i sve to uspijemo u roku i sve', objasnila nam je Nevenka Maljković, telefonistica.

Vezani članci Prva transplantacija rožnice u KBC-u Split - 2 Sjajne vijesti iz hrvatskih bolnica: Liječnici u Splitu prvi put transplantirali rožnicu, a na zagrebački Sveti Duh zbog operacija očiju dolaze pacijenti iz 15 zemalja Slika nije dostupna Hrvati sve manje pričaju na telefone i mobitele

>> U ministarstvima štede na sve strane

S prijašnjih 200, nakon ukidanja izravnih linija po bolnici, u jednoj smjeni odradi se 300, 350 poziva po telefonistici, a traže se razni stvari. 'Pa traži se kola hitne pomoći, Domovi zdravlja, liječnici koje se ne može dobiti pa onda pacijenti koji se naručuju', priča Marija Milić, koja isto tako radi na centrali riječke bolnice.

Nema većeg gušta sa službenog telefona privatno razgovarati, a tako je donedavno bilo i u riječkoj bolnici. 'Ja bih rekla da smo mi svi to koristili apsolutno bez obzira što su nam mobiteli u džepu, da smo okretali brojeve, netko više netko manje', priznala je Ana Butorac, glavna sestra Internog odjela, KBC-a Rijeka. Tri milijuna kuna godišnje, dovoljan su razlog za ukidanje većeg broja izlaznih linija. U budućnosti se planira modernizacija pa će i ovim telefonisticama biti lakše, a do tada, marljivo će se javljati 24 sata na dan.