"Šokirala sam se. Nisam nikad ovo doživjela, ovako veliku cifru", kazala nam je čitateljica DNEVNIK.hr-a koja je u ponedjeljak ujutro za vožnju od Autobusnog kolodvora do adrese udaljene manje od osam kilometara - morala izdvojiti čak 351,50 kuna, što bi bilo oko 46 eura.
Pročitajte i ovo
Limeni ljubimci
Napunite spremnike! Od utorka stižu nove cijene goriva
Svađa u Zadru
Za vožnju od šest kilometara taksist tražio 100 eura, čovjek odbio platiti: "Zovite policiju, a ja ću pričekati"
Ona je u ranim jutarnjim satima doputovala iz Frankfurta i sjela u taksi ispred zagrebačkog Autobusnog kolodvora kao što i inače radi svakih nekoliko mjeseci. Prošli put u Zagrebu je bila u lipnju, kaže, i tada je istu uslugu platila manje od 80 kuna. Gospođa nam je rekla i kako nije unaprijed pitala za cijenu jer se redovito vozi na toj relaciji.
Osim cijene vožnje, šokirao ju je i pristup vozača. Naime, kada ga je tražila račun isprva joj ga je odbio dati i uvjeravao je da ga ne treba, kaže naša sugovornica. Tek na njezino inzistiranje isprintao je listić računa.
Razgovarali smo s predstavncima dviju velikih taksi tvrtki koje već godinama pružaju usluge u Zagrebu i oni su ostali zgroženi ovom cijenom. Kažu da je višestruko veća od njihove tarife za tu relaciju.
To nije normalna cijena
Može li cijena za tako kratku relaciju biti tako visoka pitali smo Petra Dragića iz Udruženja davatelja taksi usluga pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. On kaže da Zakon omogućuje taksistima da sami određuju cijenu usluge, no ova cijena je previsoka.
"Nije normalno da bude tolika cijena za tu relaciju", kazao nam je i istaknuo kako cijene moraju biti izražene u cjeniku, a putnik treba biti upoznat s njima prije nego se odluči za vožnju.
"Cjenik mora obavezno biti izvješen. U njemu moraju biti sve stavke koje s naplaćuju, start, tarifa, prtljaga...", kaže Dragić te ističe kako transparentnost mora biti na prvom mjestu, pogotovo u današnjim uvjetima kad sve poskupljuje.
"Svi smo morali povećati cijene, ali transparentnost je odlika dugoročnog poslovanja", ističe Dragić te dodaje da ovakvo ponašanje, to jest, nepoštene cijene štete svima u branši.
Tvrtka koja pruža usluge taksi prijevoza kojim se vozila gospođa posluje od 2021. godine. Pokušali smo ih kontaktirati telefonski za komentar na cijeli slučaj, no do objave članka nije bilo odgovora.