Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U novu luku Gaženica ne mou pristati trajekt zboga razlike u nagibu trajektne i iskrcajne rampe.


Jedan od projekata kojim se hvalila bivša HDZ-ova, a i Kukuriku Vlada - luka Gaženica težak 150 milijuna eura nije prošao bez skandala. Trajekti u novu luku ne mogu pristati zbog razlike u nagibu trajektne i iskrcajne rampe.

Na novinarsko pitanje tko je kriv što neka Jadrolinijina plovila ne mogu pristati u Gaženici, ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić je rekao da je projekt počeo 2006., a tada nitko nije razgovarao s najvećim brodarom - Jadrolinijom.

Vezani članci Slika nije dostupna ČITAV NIZ PROZIVKI 'Nismo bili s ministrom Hajdašem Dončićem jer nismo dobili poziv' Slika nije dostupna Apsurd u Zadru: Što je s ovim putokazima?

'Standardi su jedno, a starost flote je nešto drugo. Na kraju je ispalo da jedan veći dio flote koji bi trebao ploviti u Gaženicu tamo ne može pristati', rekao je ministar Hajdaš Dončić u Krapini.

Improviziran terminal u koji je uplovio najveći kruzer: 'To je, neću reći - jadno'

Dodao je da su Jadrolinija, njegovo ministarstvo i zadarska Lučka uprava pronašli rješenje. U sljedećih nekoliko mjeseci taj će se problem riješiti tako što će se čeličnom konstrukcijom prilagoditi visina rampe.

'S obzirom na to da se zna da nacionalni brodar ima stare brodove, pitanje je gdje je prilikom davanja projektnog zadataka bila ljudska pamet', istaknuo je ministar.

Kako popuniti proračunsku rupu od 2 milijarde kuna?

'Znate da imate nacionalnog brodara koji ima stare brodove i znate da standardi koji su normalni u 21. stoljeću ne odgovaraju nacionalnim brodaru jer su ti brodovi malo stariji. U biti, radi se samo o grešci prilikom izbora projektnog zadatka', rekao je. Na pitanje koliko će ispravljanje pogreške stajati, ministar Hajdaš Dončić je rekao kako na to ne može odgovoriti te da će u konačnici to platiti zadarska Lučka uprava.

Za ovu blamažu pitali smo i bivšeg ministra za čijeg mandata je projekt započet Božidara Kalmetu. Odgovorna je, tvrdi Kalmeta Lučka uprava koja je revidirala projekt. Smatra i kako su to uobičajeni tehnički problemi koji se inače rješavaju u hodu i tako su se rješavali i u drugim hrvatskim lukama.(Ma.B./S.B./Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook