Na novoj dionici izgrađeno je šest tunela i devet vijadukata, vrijedna je 235 milijuna eura, a dovršena je u roku 33 mjeseca.
Pročitajte i ovo
Poziv Domagoja Mikića
Jedna odluka zagorčala život tisućama: Do svojeg mjesta umjesto nekoliko minuta putuju satima
zatvoreni dijelovi autoceste
Dijelovi Hrvatske pod snijegom, iz zimske službe Bosiljevo poručili: "Oni su najveći problem, stvaraju zastoje..."
Radovi su financirani po modelu javno-privatnog partnerstva, a autocestom Zagreb-Macelj upravlja koncesijsko društvo u kojemu Republika Hrvatska ima 49 posto udjela, a 51 posto Phyrn Concession Holding, koji je zasebna jedinica austrijske tvrtke Strabag.
Koncesija je izdana na rok od 28 godina.
Istaknuvši iznimnu važnost autoceste za povezivanje Hrvatske sa srednjom i zapadnom Europom kroz Sloveniju, Austriju i Bavarsku, premijer Sanader rekao je kako je nova dionica autoceste jedna od građevinski najzahtjevnijih u Hrvatskoj.
Ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta naglasio je kako je riječ o ključnom prometnom smjeru koji Hrvatsku povezuje sa Slovenijom, Austrijom, te zapadnom Europom - njome u dane vikenda na dan prođe više od 30.000 vozila, pa je od ogromnoga značenja za sjeverozapadnu Hrvatsku ali i Hrvatsku u cjelini.
Prigodnim riječima nazočnima se obratio i predsjednik Uprave Konzorcija autoceste Zagreb-Macelj, Wolfgang Altmann, podsjetivši kako je uz novu dionicu Krapina-Macelj obnovljena i proširena dionica od Jankomira do Zaprešića.
Cijena kilometra austoceste na dionici Krapina-Macelj bila je između 14 i 15 milijuna eura, zbog konfiguracije i sastava tla, te potrebe gradnje brojnih infrastrukturnih objekata.
Cijena korištenja autoceste za prvu kategoriju vozila od Zaprešića do Macelja bit će 35 kuna.