Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Sada se lakše prelazi i preko Biokova. U ponedjeljak je u promet pušten tunel Sveti Ilija čija je gradnja trajala punih pet godina. U hrvatskim autocestama veliko slavlje nisu organizirali, možda i zbog najave lokalnog stanovništva da će sutra blokirati promet zbog uvođenja plaćanja cestarine.


S Makarske rivijere u Imotsku krajinu put je sada brži 40 minuta. Skraćuje ga Sveti Ilija tunel kroz Biokovo dug više od 4 kilometra. Kroz jednu tunelsku cijev vozi se dvosmjerno, a po dolasku u Imotsku krajinu čekaju uređaji za naplatnu tunelarine.

Cijena tunelarine je 20 kuna u jednome smjeru. Vozače s uređajem za elektroničku naplatu, popularnim ENC-om, vožnja će stajati manje od 10 kuna. Za lokalno stanovništvo ipak previše pa za sutra najavljuju blokadu prometa.

>> HDZ o tunelarini kroz Sv. Iliju: Vlada čini pakost našem biračkom tijelu

Slavlja nije bilo iako je riječ o kraju posla vrijednog više od pola milijarde kuna koji je trajao punih 5 godina. 'Mislim da je primjerenije za gospodarsku situaciju da se jednostavno ne rade stvari uz nekakvu pompu. Mi smo išli na maksimalan popust. Dakle popust će biti više od 60 posto. Što je puno važnije za lokalno stanovništvo i za lokalnu ekonomiju nego da radimo svečana otvaranja.', rekao je Ronald Radojević, predstojnik ureda Uprave HAC-a.

Nije naplata jedini problem HAC- a na Svetom Iliji. Pitanje sigurnosti riješeno je dopremanjem vatrogasnog tunelskog vozila s Plasine. Tako je prometni 2 kilometra dug tunel na Dalmatini, na uštrb Biokova, ostao bez najbolje pomoći u slučaju požara.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook