Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Markentiški gurui u Zagrebu

Otkrili recept uspjeha u novim medijima i društvenim mrežama

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Svjetski marketinški stručnjaci stigli su u Zagreb na veliki događaj Marketing Kingdom kojem je ekskluzivni medijski pokrovitelj Dnevnik.hr i Nova TV.

Pljesak je zaradio glavni i odgovorni čovjek za organizaciju Eurosonga. Sve je počelo zbog djevojke u koju je bio zaljubljen, inače velike obožavateljice tog natjecanja.

Pročitajte i ovo Andrea Lučić - 3 Zablude o marketingu Stručnjakinja razbila mitove koji su uvriježeni u svijetu biznisa: Je li kupac uvijek u pravu i je li i loša reklama - dobra reklama? Rupe u Banovini - 2 Završena prva faza istraživanja Stručnjaci otišli, ali rupe su u Mečenčanima ostale: "Već dva do tri tjedna nema nikoga"

'Došao sam na ideju napraviti internetsku stranicu, ali nisam znao kakvu. Pitao sam djevojku za savjet i ona mi je predložila da napravim stranicu o tom natjecanju', ispričao je Sietse Bakker, Eurosong.

Stranica je postala hit. Tada je imao samo 16, a nekoliko godina poslije ljudi iz Eurosonga odlučili su ga zaposliti. Društvene mreže smatra velikom prilikom.

Do koga želite doprijeti?

'Prvo i najvažnije jest da dobro znate što želite, do koga želite doprijeti, što im želite reći. Ljudi moraju osjetiti da ste strastveni kad je riječ o vašem proizvodu ili usluzi', rekao je.

Mogućnosti koje pružaju novi mediji i društvene mreže koristi i BBC.  'Mislim da su društvene mreže sjajan način kako uključiti svoju publiku, dobijti povratnu informaciju o emisijama koje radite, kako biste ih radili bolje', tvrdi Rebecca Jones, BBC.

Marketinški stručnjaci sudionicima će dati savjete koje mogu koristiti u svakodnevnom poslu. Teme su praktične, to nam je najvažnije da sve bude praktično. Znači nema profesora, ljudi koji su napisali knjigu, nego ljudi koji svaki dan rade marketing.

 




 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene