Obonjan opet postaje najpoželjniji hrvatski mali otok! Njegovo drugo ime je Otok mladosti, a nekada su njime kročili izviđači i ljetovali mladi iz cijelog svijeta. Sada je dobio novo ruho...


Službenom prezentacijom i obilaskom otoka, danas je javnosti predstavljen koncept i izgled otoka Obonjana kojim novi turistički proizvod na mapi Hrvatske ovih dana kreće u osvajanje gostiju iz cijelog svijeta. Otok će već od ove srijede, te uz prve organizirane grupe od petka, ugostiti posjetitelje te im ponuditi sveobuhvatnu uslugu kreiranu na kreativnoj i holističkoj razini ponude, jedinstvenoj u ovom dijelu svijeta.

Stižu prvi gosti

Radovi na otoku započeli su krajem prošle godine i u periodu do danas na uređenje otoka potrošeno je preko 90 milijuna kuna. Na projektu je sudjelovalo nekoliko stotina domaćih tvrtki i izvođača te preko pet stotina radnika. Usprkos određenim problemima koji su se javljali ponajprije zbog značajno lošije zatečene infrastrukturne situacije nego je prvotno planirano, otok će započeti s radom od ovog tjedna kada kada na otok dolaze gosti iz Hrvatske, Velike Britanije, Skandinavije, SAD-a...

Do kraja mjeseca rujna, do kada je planirana sezona na otoku, na Obonjanu će raditi preko 150 zaposlenika, mahom domaćeg radnog kadra. Smještajni kapaciteti su u prvoj sezoni zaustavljeni na planiranoj brojci od 800 ležajeva u gotovo 200 smještajnih jedinica. Navedene jedinice su u prvoj sezoni bazirane na glamping smještaju, tzv. glamuroznom kampingu. Riječ je o „eko-friendly“ custom-dizajniranim i potpuno opremljenim sistemima smještajnih jedinica opremljenih s posebno dizajniranim namještajem.

Tijekom narednih sezona u planu je izgradnja dodatnih kapaciteta u vidu apartmana, kućica na drveću, manjeg hotelskog kompleksa...

Veliki projekt

Na otoku će tijekom prve sezone, koja je prva faza petogodišnjeg razvojnog plana, gosti moći uživati u nekoliko uređenih plaža sa beach barovima, amfiteatru, multimedijalnom prostoru, restoranima, otvorenom bazenu...

Projekt Obonjan pokrenut je zahvaljujući partnerstvu između jednog od vodećih glazbenih promotora iz Velike Britanije - tvrtke Soundchannel, te operativne kompanije Gratiosus i turoperatora CMT. Projekt je zamišljen kao svojevrstan splet nove i drugačije turističke ponude, alternativnog nezavisnog načina odmora koji u fuziji s ljetnim periodom nudi univerzalan doživljaj baziran na umjetnosti i kulturi, glazbi i zabavi, gastronomiji...

Uz glazbu, na otoku će svoj udio pronaći i ljubitelji svih vrsta umjetnosti. Specijalizirani umjetnički program će posjetiteljima predstaviti brojne domaće i međunarodne talente koji će svoj talenat brusiti i usavršavati uz bok s likovnim umjetnicima iz cijelog svijeta. Svake večeri na otoku će biti otvoreno ljetno kino gdje će biti emitirana filmska remek djela, kultni naslovi svjetske art-house scene te hvaljeni dokumentarni filmovi.

U trendu sveobuhvatne turističke ponude, organizatori će svim posjetiteljima nuditi cjelovit doživljaj hrvatske turističke ponude s ciljem jačanja svijesti o mogućnostima i ljepotama naše zemlje.