U Hrvatskoj se odmaralo 12 posto više turista nego lani, ili njih 120 tisuća. Ministar Bajs naglasio je kako odmora nema, taj plus čini tek jedan posto ukupno ostvarenih rezultata turističke godine. Uložene dodatne mjere za predsezonu već sada donose rezultate.
Pročitajte i ovo
IMA POŠTENIH
Otkriveno tko je ravnatelj bolnice koji je odbio primiti mito pa iznenada dao ostavku: "Ponosni smo!"
Izvanredna situacija
Reporter Nove TV o izvanrednoj situaciji u Banskim dvorima: Otkrio detalje o zamjenici ministra zdravstva
'Mi imamo duplo veći broj nego 2010., što znači, 120.000 dolazaka, 360.000 noćenja. No ja ću ipak reći, koliko god on bio uspješan, on čini tek 1 posto našeg turističkog prometa', rekao je ministar.
Težak je put do ostvarenja ostalih 99 posto. No pozitivan ulazak u predsezonu u koju su uprte sve oči, govori kako bi se u Hrvatskoj moglo odmarati 11 milijuna turista, uz 57 milijuna noćenja.
'Mi imamo rast koji je iznad 50 posto u odnosu na Uskrs prošle godine. Ne smijemo zaboraviti da imamo svibanj koji nije počeo na razini od prošle godine i na razini onoga što bi mogli, ali vjerujemo da bi mogao biti kvalitetan', kaže Kristian Šustar, iz Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske.
>> Bajs: Povećan turistički promet
Ako se nastavi ovakav trend, očekuje nas najuspješnija turistička sezona. Ministar je reagirao i na izjavu guvernera Rohatinskog, kako je turizam jedina svijetla točka hrvatskog gospodarstva. 'Tri godine zaredom turizam se pokazao kao najkonkurentniji dio hrvatskog gospodarstva, tri godine zaredom mi smo bolji od Europe.
Naš udio je povećan u tržišnom dijelu Europe gotovo 9 posto', rekao je ministar Bajs. 'Nama glavni i jedini cilj je uspjeh turističke sezone, a s uspjehom će doći i više devize, više zaposlenosti', dodao je.
Ne samo da priželjkuju, i putničke agencije očekuju najuspješniju sezonu. Uz dozu straha. 'Mi znamo da je samo za Uskrs bilo 120 posto gostiju više nego prošli Uskrs. To nam daje optimizam da će sezona biti dobra, ali moramo biti pažljivi jer nam je trećina sezone ostala neprodana', pojasnio je Boris Žgomba, iz Udruge hrvatskih putničkih agencija.