Obavijesti Video Pretražite Navigacija
I dalje prevoze putnike

Ministar je rekao da je nelegalan, no Uber i dalje posluje: "Mi nismo taksi"

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nakon što se podigla prašina oko pružatelja taksi usluga u Hrvatskoj, iz ministarstva najavljuju izmjene zakona.

Cammeo je u Splitu morao prestati s radom jer nije imao potrebne dozvole. No, Uber, iako resorni ministar kaže da je nelegalan, u cijeloj državi i dalje posluje.

Pročitajte i ovo Ilustracija Dobra odluka Stiže novost koja će se svidjeti svim korisnicima taksija: "To je veliki iskorak..." Slika nije dostupna Oglasile se i predstavničke tvrtke Dostavljači i taksisti o radu preko aplikacija: "To je moderno ropstvo, proživio sam pakao. Biti pošten i je*en u Hrvatskoj ne ide"

Voziti se klasičnim taksijem ili koristiti neku drugu prijevozničku uslugu? Puno se prašine podiglo u zadnje vrijeme oko toga. Mnogi Splićani u svemu traže ono što je najbolje za njih.

Cammea više nema u Splitu. No, Uberovi vozači i dalje prevoze putnike.

Koristim Uber jer je jeftiniji. Od ostalih može Cammeo, a ovi obični – ništa“, kaže Domagoj i z Splita.

Niže cijene nude splitski taksisti, ali od studenog do svibnja. S druge strane, njihov vozač mora imati hrpu papira i dozvola.

„Naš stav je da zakon kakav god da je on je na snazi i treba ga poštivati. Sutra hoće li se mijenjati ili neće mi ćemo ga opet poštivati", kaže Božo Miletić iz sekcije taksi prijevoznika Hrvatske obrtničke komore.

Cammeo traži liberalizaciju tržišta

Lovre Ćatipović iz splitskog udruženja taksista kaža kako su provedba i tumačenje zakona upitni jer se očito pojavljuju grupacije koje ga žele tumačiti na svoj način.

Na pitanje jesu li ikada taksisti iz njegova udruženja vozili na crno odgovara:

„Pa.. čujte.. Ja ne mogu reći da se možda u nekom kraćem periodu nije pojavilo i takvih“, kazao je Ćatipović.

Cammeo se u Splitu smatrao iznajmljivačem osobnih vozila s vozačem. Pokreću i peticiju kojom traže liberalizaciju tržišta.

„Može se zaposliti, može se u proračun uprihodovati dodatna sredstva i može se dobrobit svima dati sa nekim malim promjenama zakona“, kaže Petar Dragić, voditelj projekta Cammeo partner.

Vozač Ubera treba imati potvrdu o nekažnjavanju, vozilo ne starije od deset godina, važeću vozačku dozvolu i obrt ili tvrtku registiranu za djelatnost najma vozača.

„Podržavamo liberalizaciju taksi tržišta. Ali to se odnosi na taksi prijevoznike, a mi nismo taksi. Želimo da se regulira zakon o najmu vozila s vozačem“, poručuju iz Ubera.

Više od tisuću Uber vozača

U Hrvatskoj je, kažu iz Ubera, više od tisuću vozača koji voze na Uber platformi.

„Ministarstvo je krenulo u izradu novog zakona o prijevozu u cestovnom prometu te oformilo određene radne skupine“, kaže Mario Madunić, pomoćnik ministra prometa.

Novi zakon će, kaže, donijeti jeftiniju i kvalitetniju uslugu uz sigurnost i ravnopravan položaj svih.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene