Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Tunel Sveti Ilija koji će povezati Imotsku krajinu i Makarsku rivijeru imao je niz zapreka tijekom gradnje, a najnoviji problem je otkup zemljišta za prilazne ceste.


Plati pa gradi, tako poručuju mještani Zagvozda investitoru HAC-u koji gradi tunel Sveti Ilija. Točnije, dok mještani ne daju svoju zemlju, ne može se izgraditi prilazna cesta na sjeveru tunela. Tabele upozoravajuće poručuju HAC-ovim bagerima - ne prilazi, privatna zemlja.

Vezani članci Krčki most Spajaju se ARZ i HAC: Ukida se mostarina na Krčkom mostu, besplatno bismo se mogli voziti vrlo skoro Slika nije dostupna Stanovnici s nadom gledaju rupu u podnožju Biokova

Tunel Sveti Ilija, probijen kroz masiv planine Biokovo povezat će Imotsku krajinu i Makarsko primorje. Sa sjeverne imotske strane mjesto Zagvozd, sa južne makarski Bast. Radovi na tunelu ipak napreduju. Tunel dug više od 4 kilometra treći je po veličini u Hrvatskoj. Duži od njega samo su Mala kapela i Sveti Rok. Ali trebat će ga opremiti tehnikom, a i izgraditi prilazne ceste. Tu bi moglo biti problema.

'Neki mještani se bune, vidjet ćemo što će biti', rekao je Miroslav Stojanović iz HAC-a. Čak i neki Imoćani ljute se na one koji ne daju svoje parcele. Kažu, zbog pohlepe im zaustavljaju prosperitet kraja. 'Drugo se nije moglo ni očekivati od Imoćana, jedan plus jedan jednako je tri', rekao je jedan radnik. No, mještani misle da se pravedno bore i da su ih i do sada slabo plaćali. Kažu, za 2.000 kvadrata nudili su 3.600 kuna. Kada će poteći kolone još je neizvjesno.