Obavijesti Video Pretražite Navigacija
IZNAJMLJIVAČI ZADOVOLJNO TRLJAJU RUKE, ALI...

'Sve zaprljaju, razbiju, udaraju u sve što naiđu, a i stvaraju buku'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Još jedno ljeto je iza nas. Godišnji odmori su gotovi, djeca su krenula u škole, čekaju se novi praznici...

Imate li slično iskustvo kao iznajmljivač ili gost u apartmanu? Ukoliko želite, možete svoje iskustvo podijeliti s našim čitateljima putem maila moj.report@novatv.hr.

Pročitajte i ovo Rijeka Ušao u top 10 Jedan grad doživio nikad bolji početak turističke sezone: Turbulentna prošlost, lijepa priroda i more odlična su kombinacija Jadrolinija trajekt Može primiti do 1800 putnika VIDEO 18 milijuna eura vrijedna investicija za što bolju ljetnu sezonu: Goste očekuje usluga dostojna kruzera

A dok se kontinentalni dio Hrvatske vratio u mjesta svojih prebivališta, iznajmljivači zadovoljno trljaju ruke nakon još jedne uspješne turističke sezone (iako većina njih svake godine tvrdi suprotno).

HRVATSKA OPET RUŠI REKORDE

Prema nedavno objavljenim podacima Ministarstva turizma, riječ je o rekordoj turističkoj sezoni. Prema tome, nema razloga za nezadovoljstvo. Preskočili smo pitanje o tome jesu li zadovoljni sa popunjenošću svojih apartmana tijekom sezone (jer odgovor unaprijed već znamo), pa smo s iznajmljivačima popričali o gostima koji su po njima najbolji, a koji najgori.

O najgorim gostima

'Najgore ti je uzeti goste s djecom', priča nam jedan iznajmljivač. Na naše čuđenje i upit zašto, odgovara... 'Zato jer sve zaprljaju, razbiju, udaraju u sve što naiđu, a i stvaraju buku', iskreno progovara.

Napominje i kako mu nisu jasni oni koji ne uzmu klimu, a u apartmanu je užasno vruće.

'Jedni gosti su sa sobom u apartman donijeli svoju pokretnu klimu. Iako su znali da dolaze u apartman bez klime. Koji je, naravno, cjenovno u rangu onog u koji spadaju apartmani bez klime', ispričala nam je iznajmljivačica koja je ovog ljeta imala s gostima dosta neugodnosti.

Tako su joj jedni gosti u apartman pozvali mnoštvo svojih prijatelja koji su stigli s automobilima i zauzeli cijeli parking na kojeg se inače parkiraju i ostali gosti. Ta kuća ima sedam apartmana, a ovi su odlučili napraviti party te od njihove buke ostali gosti nisu imali mira. Kad ih je vlasnica apartmana upozorila da se stišaju, odgovorili su joj kako imaju pravo raditi što žele jer su na godišnjem odmoru.

Primjera loših gostiju ima puno, a među njima je i primjer obitelji koja je stigla u apartman bez da je prijavila kućnog ljubimca - psa.

'Cijelo vrijeme mi je bilo nešto sumnjivo. I onda sam shvatila da imaju psa. Kojeg uopće nisu prijavili. Nisam reagirala već sam ih pustila da vidim hoće li ga u nekom trenutku prijaviti. No, to uopće nisu učinili. A kad su otišli, shvatila sam da je pas ležao posvuda. Sve je bilo puno njegovih dlaka. U apartmanu koji nije previđen za kućne ljubimce', podijelila je s nama svoje nezadovoljstvo jedna iznajmljivačica.

Koji su gosti najbolji?

'Najbolji su stalni gosti. S njima imaš korektan odnos. Znaš što možeš očekivati od njih. Uvijek ih počastimo kad dolaze i kad odlaze, najčešće to bude roštilj', doznajemo od iznajmljivača.

'Najbolji su gosti oni koji ujutro popiju kavu, doručkuju i cijeli su dan na plaži. Tamo nešto i pojedu. Nakon plaže se vrate u apartman, otuširaju se i odu van', nastavljaju nabrajati osobine dobrih gostiju. S tim da ova posljednja zvuči zaista savršeno.

A što je s agencijama?

Iznajmljivači se slažu kako je najbolje i najsigurnije raditi s agencijama. Osim, naravno, ako su prelakome. I ako ne isplaćuju iznajmljivačima novac na kojeg neki znaju čekati i mjesecima nakon završetka turističke sezone.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene