Mi smo nacija u kojoj je alkohol uvjet socijalizacije, način na koji se družimo, veselimo, slavimo i tugujemo. U takvom je društvu teško očekivati da se s konzumacijom alkohola ne krene već u mladosti. Statistika govori da smo u mladenačkom opijanju prvaci Europe. Podaci pokazuju kako se 6,7 posto učenika i 3,7 posto učenica u dobi od 13 godina opilo dva ili više puta u životu! Hrvatski zavod za javno zdravstvo kampanje o maloljetničkom opijanju provodi redovito, no ovoga puta odlučili su se približiti mladima i reći im to njihovim jezikom.
Pročitajte i ovo
izvanredni otkaz
Policija zaustavila gradski autobus s putnicima, vozač bio pijan kao zemlja! Napuhao 2,22 promila
Nagrada
Reporterka Provjerenog Barbara Majstorović Ivezić nagrađena za prilog na temu zaštite na radu i prava radnika
Nagrađena reklamna kampanja je 2019. godine hakirala Supertalent Show Nove TV na kojem je poslala važnu poruku o štetnosti alkoholiziranja mladih. Udružili su snage s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i talentiranim srednjoškolskim bendom Bonar koji je u finalu Supertalent Showa Nove TV otpjevao pjesmu Opijum grupe Magazin. Na iznenađenje i žirija i publike riječi pjesme bile su izmijenjene, a govorile su o šokantnim posljedicama koje alkohol može imati na mlade. Poslana je snažna poruka kanalom koji je blizak publici kojoj je bio namijenjen.
Upravo je to prepoznao i Graphis, ugledni međunarodni izdavač s tradicijom od 1944., koji svake godine nagrađuje i objavljuje projekte na području dizajna, oglašavanja, fotografije i ilustracije. Graphisov repozitorij danas sadrži preko 150 tisuća do sada nagrađenih iz cijeloga svijeta.
Za ovu je reklamnu kampanju agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojila srebro na njihovu godišnjem natjecanju za oglašavanje, u snažnoj konkurenciji ABC-a, Netflixa, FOX-a i Amazon Primea. Svi nagrađeni moći će se pronaći i u knjizi Graphis Advertising Annual 2022 koja bi trebala izaći u siječnju, a već sada se može naručiti na službenim stranicama Graphisa.
"Projekt je bio jako izazovan. Da bi hakiranje TV showa uspjelo puno se stvari trebalo poklopiti. Na primjer, bilo je pitanje hoće li bend proći audiciju. Srećom, uspio je. I ne samo to. Bend je uspio šokirati neke članove žirija. Mislio sam da će žiri prekinuti nastup… Stvar je bila neizvjesna sve do samoga kraja, kada je bend otkrio glavnu poruku. Na nekonvencionalan smo način, kroz oglašavanje koje ne liči na oglašavanje, uspjeli poslati poruku mladim generacijama i zainteresirati medije", rekao je Vanja Činić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
HZJZ: Tko pije, taj plaća from Bruketa&Zinic&Grey on Vimeo.