Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Na njima radi tisuću radnika!

Hrvatski proizvod ide za Maroko: Grdosije od 16 tona!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Šest mjeseci nakon pokretanja stečaja u tvornici vlakova Gredelj proizvodnja se nastavlja. Izrađene su četiri nove lokomotive za marokansku željeznicu, a do kraja godine posrnula tvornica na sjever Afrike planira isporučiti još 30-ak lokomotiva.

Ponovno se čuje buka strojeva u Gredelju, stečaj ih ipak nije zaustavio. Nakon 19 godina provedenih u tvornici Nikola Gomerčić i dalje ima posao. 'Atmosfera je takva kakva je, normalno da nije kao što je bilo nekada, sretni smo da ima posla. Znači, plaće su redovite', kazao je.

Pročitajte i ovo Bijeli kombi, ilustracija (Guliver/Thinkstock) Velika šteta Pronađeno pet od 19 kamiona i auta Imesa "nestalih" u stečaju: U jako su lošem stanju Slika nije dostupna "Bili smo u pravu" Zbog Hrkaća: Bivši radnici Gredelja uputili poziv Vladi na hitan sastanak

Na navozima su nove lokomotive koje se u suradnji s američkim partnerom rade za izvoz. Tvornica, dakle, nije bez posla. Do kraja godine ima narudžbi za oko 200 milijuna kuna.

Grdosije od 16 tona uskoro putuju za Maroko, a na njima radi više od 1000 radnika. 'Nadamo se da će tako ostati i molimo Boga da tako ostane, a sad ako se politika ne umiješa. Valjda će biti posla', kazao je radnik u Gredelju Damir Volejnik.

>>
Na Zagrebačkom velesajmu održana Skupština vjerovnika TŽV Gredelj

Politika je posjetila tvornicu

Ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić obećaje da će posla za Gredelj biti i u Hrvatskoj. U suradnji s Končarom i Siemensom javili su se na natječaj Hrvatskih željeznica za izgradnju 34 vlaka. Ima nade za Gredelj. Ovo je vrijeme nade', kazao je Pero Hrkać, stečjni upravitelj u Gredelju.

Stečajni upravitelj za sada je uspio uvjeriti Gredeljeve dužnike, uglavnom banke i dobavljače, da tvornica ima budućnost. 'Svi ti vjerovnici imaju prostora da pronađemo zajednički put iz ove priče', kazao je Hrkać.

Jedan od puteva je i privatizacija, a interes kupaca iz Kine i Amerike ipak jenjava. 'Svi oni imaju jednu zadršku kad je u pitanju Gredelj, a to je koliko Gredelj može raditi za Hrvatske željeznice', dodao je.

Potraga za ulagačem u domaću tvornicu vlakova se nastavlja. Uz neupitno proizvodno znanje radnika on bi trebao biti zalog za Gredeljevu svjetliju budućnost.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene