Povijesno srebro na Svjetskom nogometnom prvenstvu značajno je pridonijelo i promociji Hrvatske. "Činjenica da je Hrvatska igrala finale Svjetskog nogometnog prvenstva predstavlja povijesni rezultat, koji je našoj zemlji osigurao pažnju i divljenje svijeta. Navedeno potvrđuju i zabilježeni rezultati naše web-stranice, koja je tijekom nedjelje i finala zabilježila porast posjeta za više od 200 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Pročitajte i ovo
oglas
Prvi nastup platforme Stories na prestižnom turističkom sajmu ILTM North America
tko god da je sumnjao
Ministar turizma: "Neki su se ljetos žalili da je sezona loša, no zapravo imamo gotovo idealne brojke"
Najviše posjeta internetske stranice bilježile su od 16 sati pa sve do sat vremena nakon utakmice, i to ponajviše iz Indije, Italije, SAD-a, Njemačke, Hrvatske, Rusije i Francuske“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Dodao je i da je kreirana posebna inačica slogana hrvatskog turizma - "Croatia full of excellent players". Kampanja je, ističu u HTZ-u, dodatno proširena na emitivna tržišta kao što su Njemačka, Austrija, Italija, Nizozemska, Švedska, Španjolska i Švicarska - riječ je o zemljama koje za hrvatski turizam predstavljaju važna tržišta, ali i o zemljama u kojima naši igrači igraju za velike klubove.
"U sklopu ove kampanje ostvareni su impresivni rezultati: gotovo 4 milijuna impresija, skraćeni video ostvario je doseg od 2,5 milijuna ljudi, a više od milijun ljudi promotivnu objavu HTZ-a komentiralo je, podijelilo ili lajkalo."
Društvene mreže "eksplodirale"
Odlični rezultati zabilježeni su i na Facebooku, Instagramu i Twitteru: na Facebooku je u nekoliko sati ostvaren doseg od 2,5 milijuna ljudi u nekoliko sati, odnosno ukupno oko 5 milijuna ljudi. Najpopularniji je bio promotivni video s nogometašima te postovi o kratkoj "školi" kako postati hrvatski navijač u sedam koraka.
Na Instagramu je kanal HTZ-a posjetilo više od 8,5 milijuna fanova, a samo na Twitteru ostvareno je gotovo 3 milijuna impresija, dok je promotivni video na ovoj društvenoj mreži vidjelo više od milijun ljudi.
U specijalnom programu Nove TV prilikom dočeka Vatrenih, koji je otpočeo danas u 10:50 sati i koji možete pratiti OVDJE, reporter Dnevnika Nove TV Vjekoslav Đaić razgovarao je u Parizu s direktoricom predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijelom Mihalić Đurica.
Danijela Mihalić Đurica i Vjekoslav Đaić (Foto: Dnevnik.hr)
Foto:
DNEVNIK.hr
"Zemlja u kojoj se igra jedan od najljepših nogometa na svijetu"
Na pitanje postoji li budžet kojim bismo mogli platiti promociju države koju smo dobili, kazala je: "Ovo se ne da mjeriti novcem. Bitno je da svi mi turistički djelatnici na pravi način ovo valoriziramo, za to je potrebna sinergija. Znat ćemo to iskoristiti u sljedećem razdoblju". Dodala je i da su turoperatori zabilježili izuzetan porast interesa za Hrvatsku.
Francuzima je, kaže ona, važno izabrati zemlju koja je sportski etablirana. "Francuska je najveća svjetska turistička nogometna destinacija i naravno da im je bitno da mogu dolaziti u zemlju u kojoj se igra jedan od najljepših nogometa na svijetu."