Direktorica predstavništva HTZ-a u Parizu Danijela Mihalić Đurica kazala je kako su turoperatori zabilježili izuzetan porast interesa za Hrvatsku. Web-stranica HTZ-a bilježi porast posjećenosti veći od 200 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Galerija


Povijesno srebro na Svjetskom nogometnom prvenstvu značajno je pridonijelo i promociji Hrvatske. "Činjenica da je Hrvatska igrala finale Svjetskog nogometnog prvenstva predstavlja povijesni rezultat, koji je našoj zemlji osigurao pažnju i divljenje svijeta. Navedeno potvrđuju i zabilježeni rezultati naše web-stranice, koja je tijekom nedjelje i finala zabilježila porast posjeta za više od 200 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Vezani članci Severina (Foto: Instagram) Planetarno popularna glumica ispričala se Severini u videu koji je snimila samo za nju: "Šaljem ti samo ljubav" Matthew McConaughey (Foto: Instagram) Još jedna holivudska zvijezda stigla na Instagram i oduševila stotine tisuća fanova: "Malo sam nervozan"

Najviše posjeta internetske stranice bilježile su od 16 sati pa sve do sat vremena nakon utakmice, i to ponajviše iz Indije, Italije, SAD-a, Njemačke, Hrvatske, Rusije i Francuske“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Dodao je i da je kreirana posebna inačica slogana hrvatskog turizma - "Croatia full of excellent players". Kampanja je, ističu u HTZ-u, dodatno proširena na emitivna tržišta kao što su Njemačka, Austrija, Italija, Nizozemska, Švedska, Španjolska i Švicarska - riječ je o zemljama koje za hrvatski turizam predstavljaju važna tržišta, ali i o zemljama u kojima naši igrači igraju za velike klubove.

"U sklopu ove kampanje ostvareni su impresivni rezultati: gotovo 4 milijuna impresija, skraćeni video ostvario je doseg od 2,5 milijuna ljudi, a više od milijun ljudi promotivnu objavu HTZ-a komentiralo je, podijelilo ili lajkalo."

Društvene mreže "eksplodirale"

Odlični rezultati zabilježeni su i na Facebooku, Instagramu i Twitteru: na Facebooku je u nekoliko sati ostvaren doseg od 2,5 milijuna ljudi u nekoliko sati, odnosno ukupno oko 5 milijuna ljudi. Najpopularniji je bio promotivni video s nogometašima te postovi o kratkoj "školi" kako postati hrvatski navijač u sedam koraka.

Na Instagramu je kanal HTZ-a posjetilo više od 8,5 milijuna fanova, a samo na Twitteru ostvareno je gotovo 3 milijuna impresija, dok je promotivni video na ovoj društvenoj mreži vidjelo više od milijun ljudi.

U specijalnom programu Nove TV prilikom dočeka Vatrenih, koji je otpočeo danas u 10:50 sati i koji možete pratiti OVDJE, reporter Dnevnika Nove TV Vjekoslav Đaić razgovarao je u Parizu s direktoricom predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijelom Mihalić Đurica.

Novi slogan HTZ-a (Foto: HTZ)
Danijela Mihalić Đurica i Vjekoslav Đaić (Foto: Dnevnik.hr) Foto: DNEVNIK.hr

"Zemlja u kojoj se igra jedan od najljepših nogometa na svijetu"

Na pitanje postoji li budžet kojim bismo mogli platiti promociju države koju smo dobili, kazala je: "Ovo se ne da mjeriti novcem. Bitno je da svi mi turistički djelatnici na pravi način ovo valoriziramo, za to je potrebna sinergija. Znat ćemo to iskoristiti u sljedećem razdoblju". Dodala je i da su turoperatori zabilježili izuzetan porast interesa za Hrvatsku.

Francuzima je, kaže ona, važno izabrati zemlju koja je sportski etablirana. "Francuska je najveća svjetska turistička nogometna destinacija i naravno da im je bitno da mogu dolaziti u zemlju u kojoj se igra jedan od najljepših nogometa na svijetu."