Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Rezultati turističke sezone

Evo čemu možemo zahvaliti pozitivne rezultate turističke sezone

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ministar Darko Lorencin predstavio je rezultate turistike sezone.

Ministar turizma u Zadru je predstavio rezultate turističke sezone.

Pročitajte i ovo Turistička sezona, ilustracija - 2 Podatci Porezne uprave Odlični turistički rezultati: "S velikim entuzijazmom i zadovoljstvom krećemo prema postsezoni" Turističke brojke za kolovoz - 3 Promet je mogao biti još bolji Je li kolovoz uspio spasiti sezonu? Brojke bolje od očekivanog, ali od danas smo na crvenoj listi ukupno 12 zemalja

U prvih 8 mjeseci u Hrvatsku je stiglo više od 10 i pol milijuna turista ili čak 4,9 posto više nego lani. Ostvarili su više od 62 milijuna noćenja, što je porast od 2,3 posto.

Pozitivne rezultate možemo zahvaliti iznimno dobrom kolovozu. Samo je prošlog mjeseca u Hrvatsku stiglo 3 milijuna 682.873 gostiju ili 6,7 posto više nego prošle godine, a ostvarili su 25 milijuna i 7676 noćenja, što je turistički plus od 4,2 posto.

Unatoč lošem vremenu turistička sezona je spašena!

Znače li ove brojke da će kolovoz 'pokrpati' srpanjsku rupu i spasiti sezonu?

Čini se da je kolovoz odradio posao i za srpanj i za kolovoz! U kolovozu je Istra došla k sebi! Split je i više nego ugodno iznenadio. Jedino Kvarner i Šibenska županija bilježe minuse. Najave za posezonu su također dobre pa se Ministar nada da ćemo svi imati razloga za veselja kada se podvuče crta.

Dobar glas daleko se čuje.

'Mnogo je naših prijatelja već bilo tu. Rekli su nam da je Hrvatska nevjerojatna pa smo i mi došle. Obići ćemo sve od Dubrovnika do Istre automobilom', rekla nam je Rocio, gošća iz Španjolske.

'Vidjeli smo jednu emisiju u kojoj su pokazane ljepote vaše zemlje i odmah smo je odlučili posjetiti', objasnio je razloge dolaska Brian iz Kanade koji je posjetio Duborvnik.

Turističke brojke: Broj dolazaka dvostruko je veći od broja noćenja!

Lijepi utisci gostiju koji hvale našu zemlju odražavaju se tako i na statistici.

'To pokazuje da Hrvatska kao brend i hrvatska kao destinacija je destinacija čija popularnost još uvijek raste', tvrdi ministar turizma Darko Lorencin.

Minuse bilježe kampovi

Najveći rast u odnosu na prošlu godinu imale su Splitsko-dalmatinska županija, zatim Dubrovačko-neretvanska i Zadarska županija.

Golem rast zabilježio je i grad Zagreb. U kolovozu imaju čak 20 posto više noćenja nego lani. Pad pak bilježi Šibensko-kninska županija i Kvarner

'Kampovi su bili 3 posto manje popunjeni nego prošle godine što je apsolutno rezultat ovih velikih kiša, a treba reći da na Kvarneru imamo skoro 30 posto svih smještajnih jedinica upravo u kampovima', objasnila je Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ Kvarnera

I dok kampovi bilježe minuse, hotelijeri i više nego zadovoljni. Što se više ulaže, kažu, više se i vrati.

'Usluga je na jednoj zavidnoj razini što gosti znaju i cijeniti i naravno i platiti', kaže Ivan Sarajlić, PR Millenium hotela.

Hrvatska nema dovoljno hotela

Hoteli mnogo manje ovise o vremenu, njihovi gosti i po kiši imaju u čemu uživati.

'Oni su koristili naše sadržaje hotela kao što su unutarnji bazen i wellness centar i rezultiralo je da su gosti zadovoljni', kaže Branka Martinec, direktorica marketinga i prodaje hotel Pinia.

Sa svakom kišnom kapi sezona u sve većem minusu: Mogući pad i do 50%

U Hrvatskoj hotela nemamo dovoljno pa je najviše sredstava ministarstvo namijenilo upravo za razvoj hotelskih kapaciteta.
'Vrsta smještaja diverzificira i naš turistički proizvod, a svakako katalizator i stup turističkog proizvoda je smještaj i to hotelski smještaj', kaže ministar.

S povećanjem kapaciteta trebali bi nam doći i gosti veće platežne moći pa bi u većem plusu mogla biti i ona najvažnija rubrika - turistička potrošnja.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene