Obavijesti Foto Video Pretražite Navigacija
dan potrošača

Što učiniti ako niste zadovoljni nekom uslugom ili proizvodom? "Što više zakompliciramo onome tko nas je zeznuo, to će problem brže riješiti"

Aktualno Galerija Marko Paripović, predsjednik udruge Potrošački centar Marko Paripović, predsjednik udruge Potrošački centar Foto: DNEVNIK.hr Marko Paripović i Katarina Jusić Mezga Marko Paripović i Katarina Jusić Mezga Foto: DNEVNIK.hr Dan potrošača: Ilustracija - 6 Dan potrošača: Ilustracija - 6 Foto: DNEVNIK.hr Dan potrošača: Ilustracija - 5 Dan potrošača: Ilustracija - 5 Foto: DNEVNIK.hr +3 Dan potrošača: Ilustracija - 4 Galerija 1/8 >>
Krivo iskazana cijena, kvar uređaja ili roba s greškom, svakom se barem jednom dogodila neugodna situacija pri kupovini. Potrošač mora znati svoja prava da bi znao reagirati, u suprotnom neznanje trgovac može dobro iskoristiti.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene