Što učiniti ako niste zadovoljni nekom uslugom ili proizvodom? "Što više zakompliciramo onome tko nas je zeznuo, to će problem brže riješiti"

Podijeli
  • Marko Paripović, predsjednik udruge Potrošački centar Foto: DNEVNIK.hr
  • Marko Paripović i Katarina Jusić Mezga Foto: DNEVNIK.hr
  • Dan potrošača: Ilustracija - 6 Foto: DNEVNIK.hr
  • Dan potrošača: Ilustracija - 5 Foto: DNEVNIK.hr
  • Dan potrošača: Ilustracija - 4 Foto: DNEVNIK.hr
  • Dan potrošača: Ilustracija - 3 Foto: DNEVNIK.hr
  • Dan potrošača: Ilustracija - 2 Foto: DNEVNIK.hr
  • Dan potrošača: Ilustracija - 1 Foto: DNEVNIK.hr
  • Pogledaj i ovo + 3 + 3 + 3 + 3

    Samo naljepnica

    Prodavao njemačka jaja pod hrvatska, sad se pravda: "Što, da ih bacim?"

    + 2 + 2 + 2 + 2

    Potrošačka groznica

    Eurozastupnica savjetovala građane uoči crnog petka: "Nemojte na ovo nasjedati!"

    + 1 + 1 + 1 + 1

    ususret crnom petku

    Može li se vraćati roba s popustom i na što treba paziti? "Nakon kupnje kasno je čitati"

1/8
modal close