Što učiniti ako niste zadovoljni nekom uslugom ili proizvodom? "Što više zakompliciramo onome tko nas je zeznuo, to će problem brže riješiti"
Podijeli
Marko Paripović, predsjednik udruge Potrošački centar
Foto: DNEVNIK.hr
Marko Paripović i Katarina Jusić Mezga
Foto: DNEVNIK.hr
Dan potrošača: Ilustracija - 6
Foto: DNEVNIK.hr
Dan potrošača: Ilustracija - 5
Foto: DNEVNIK.hr
Dan potrošača: Ilustracija - 4
Foto: DNEVNIK.hr
Dan potrošača: Ilustracija - 3
Foto: DNEVNIK.hr
Dan potrošača: Ilustracija - 2
Foto: DNEVNIK.hr
Dan potrošača: Ilustracija - 1
Foto: DNEVNIK.hr
Pogledaj
i ovo
+
1
+
1
+
1
+
1
Kraj dvojnog iskazivanja cijena
Počinju zimska sniženja, stručnjakinja upozorava i na neke nove zamke: "Sugeriramo da i na internetu plaćate karticama..."
+
0
+
0
+
0
Povučen proizvod
U nekim slučajevima štednja može biti opasna po zdravlje: "Ljudi čak i ne znaju koji se sve sastojci nalaze u kopijama"
+
3
+
3
+
3
+
3
Samo naljepnica
Prodavao njemačka jaja pod hrvatska, sad se pravda: "Što, da ih bacim?"
1
/
8