Radovi na remetinečkom rotoru pri samom su kraju, a u kojoj su točno fazi, upitali smo Zorana Poljaka, glavnog inženjera gradilišta iz tvrtke Kamgrad.
"9. siječnja istječe nam rok prema ugovoru i dotad bi trebali radovi biti gotovi, odnosno svi radovi koje je moguće izvesti prije puštanja prometa u rotor", rekao je za DNEVNIK.hr Poljak.
Nije nam znao reći kad će točno rotor biti pušten u promet jer, kaže, to ne ovisi o njima.
"Sve ovisi o komisiji za tehnički pregled. Koliko treba da se napravi tehnički pregled, tjedan-dva", kaže Poljak.
Pročitajte i ovo
Remetinečki rotor
Stotine tisuća kubika materijala: Impresivni podaci s jednog od najvećih gradilišta u Hrvatskoj
Pročitajte i ovo
ZATVOREN JEDAN TRAK
Pripremite se na velike gužve na remetinečkom rotoru: Počela završna faza obnove, voditelj projekta - "To će trajati mjesec i pol..."
Dodao je da se nakon puštanja rotora u promet mogu još dovršavati i neki dijelovi tramvajske pruge koji su trenutačno odsječeni preusmjeravanjem prometnica preko njih.
"Još nije definiran rok za to, ali možda će trebati još mjesec-dva dok se tramvaj osposobi", procjenjuje Poljak.
Tunel ispod rotora, međutim, u samoj je završnoj fazi radova, a kako smo se i sami mogli uvjeriti, njegov sjeverni krak u smjeru Avenija Dubrovnik – Lučko, već sad je spreman za promet, no u njemu se trenutačno postavlja rasvjeta punom parom.
"Sjeverna strana kompletno je gotova i sjeverna cijev tunela je gotova, odnosno postavljen je asfalt. Južna cijev bit će gotova sljedeći petak. Znači, u tunelu se još treba napraviti rasvjeta", pojasnio nam je glavni inženjer gradilišta.
Iako je Poljak potvrdio da će radovi biti gotovi do 9. siječnja, planiraju ih završiti možda i prije.
"Planiramo radove asfaltiranja završiti i do Božića", rekao nam je, a to će sigurno obradovati i mnoge vozače koji se nadaju što skorijoj normalizaciji prometa na jednoj od najprometnijih točki u Zagrebu.
Obilazeći gradilište, uočili smo i temelje novog okretišta tramvaja unutar rotora, koje će biti pušteno u promet iduće godine.