Registracije za drugo izdanje konferencije specifično posvećene trendovima u digitalnom marketingu otvorene su od danas, a posjetitelji mogu očekivati da će se na njoj upoznati s temama poput socijalne fizike, ponašanja korisnika, upravljanja brendom na digitalnim platformama, oglašavanja kroz sadržaj, iskorištavanja nestrukturiranih podataka ili mobilnih aplikacija te brojnim drugim.
Nakon velikog prošlogodišnjeg uspjeha konferencije "Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere" kojoj je prisustvovalo više od 350 sudionika, a prijavilo se čak 1.500 zainteresiranih, Visoko učilište Algebra 13. svibnja 2016. organizira drugo izdanje konferencije za koju se očekuje da će okupiti otprilike isti broj sudionika koji će doći poslušati četrnaest vrhunskih predavača iz područja digitalnog marketinga i digitalne transformacije. Prijave za konferenciju otvorene su od danas na sljedećoj poveznici: http://digitalni.marketing/dogadanja/konferencija-od-digitalnog-marketinga-do-marketinga-digitalne-ere-vol-2/.
Upravo je digitalna transformacija poslovanja današnjih tvrtki glavna tema ovogodišnje konferencije: predavači sa svakodnevnim iskustvom u digitalnom marketingu i korištenju digitalnih tehnologija u poslovanju i pristupu tržištu, na konferenciji će posjetiteljima dati uvid u trendove koji obilježavaju ovo područje te će predložiti uspješne strategije za stvaranje i provođenje digitalnih marketinških kampanja.
Automatizacija marketinga, analitika podataka o korisnicima, big data, podatkovna znanost, oglašavanje kroz sadržaj, mobilne aplikacije i platforme za e-commerce bit će neke od glavnih tema na konferenciji. Konferencija će se, osim toga, dotaknuti i tema za koje se zaista može reći da predstavljaju sam vrh aktualnih trendova, poput socijalne fizike, analize nestrukturiranih podataka i analize govora u primjeni marketinških metoda.
Na konferenciji "Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere 2016" svoja će predavanja održati i dvoje zapaženih predavača iz inozemstva. Shagorika Heryani dolazi iz Indije i ima više od 12 godina iskustva u području marketinga i komunikacija u različitim industrijama; bila je, primjerice, voditeljica digitalnog marketinga u Bharti Airtelu, jednoj od vodećih globalnih telekomunikacijskih tvrtki, koja je prisutna u 20 zemalja Azije i Afrike. Shagorika danas pomaže brendovima da pronađu nove inspirativne smjerove poslovanja pri uključivanju tehnoloških promjena, prihvaćanju novih poslovnih modela i promjena u životnim navikama potrošača. Shagorika će na konferenciji održati predavanje o tome kako na digitalnim platformama i društvenim mrežama stvarati sadržaje kojima korisnici vjeruju.
Iz Sjedinjenih Američkih Država na konferenciju dolazi Ira Kaufman, marketinški stručnjak s više od 35 godina iskustva čije je primarno područje interesa danas – digitalna transformacija poslovanja. Osim što je bio bliski suradnik čuvenog prof. Philipa Kotlera te pod njegovim mentorstvom i doktorirao, Ira Kaufman je kao marketinški konzultant vodio i razvijao strategije brendinga i online nastupa, te općenito marketinškog nastupa na društvenim mrežama za tvrtke i poduzetnike u više od 35 zemalja. Njegovo je predavanje na konferenciji naslovljeno: "Što je potrebno da biste bili svjetski digitalni leader?". Ira trenutno radi i na nekoliko projekata u Hrvatskoj i ovom dijelu Europe gdje poznatim tvrtkama pomaže u transformaciji iz tradicionalnog poslovanja u poslovanje u digitalnoj ekonomiji.
Najbolji hrvatski stručnjaci za digitalni marketing i digitalnu transformaciju poslovanja također će prenijeti svoja znanja posjetiteljima konferencije. Davor Runje (DRAP) govorit će o trendovima i strategijama u integriranim marketinškim kampanjama, dok će Velimir Žagar (ENTG) održati predavanje s temom automatizacije marketinga. Boris Šurija (Behave) održat će zanimljivo predavanje o teoriji ponašanja na Internetu (i internetskom utjecaju na ponašanje korisnika), a Ivan Brezak Brkan (Netokracija) posvetit će se temi oglašavanja kroz sadržaj. Luka Abrus (Five) objasnit će kada i kako uključiti mobilne aplikacije u strategiju digitalnog marketinga, dok će Anita Lacmanović (Abrakadabra) predstaviti postupak nastajanja najveće e-commerce platforme u regiji.
Uz ova konkretna iskustva, fokus posljednjeg dijela konferencije bit će na trendovima koji će obilježiti – i znatno promijeniti – način na koji će se već i ove godine planirati marketinške kampanje i nastupi brendova na digitalnim platformama. Primjerice, doc. dr. sc. Robert Kopal, prodekan Visokog učilišta Algebra i glavni dana-scientist u tvrtki IN2data, govorit će o 'vrućoj' temi – socijalnoj fizici, prof. dr. sc. Velimir Srića o digitalnoj transformaciji poslovanja, a dr. sc. Branimir Dropuljić iz tvrtke IN2data o digitalnoj analizi govora u marketinške svrhe. Konferencija će biti zaključena predavanjima dr. sc. Gorana Klepca iz Raiffeisen banke i dr. sc. Lea Mršića, voditelja katedre za upravljanje podacima i analizu Visokog učilišta Algebra, na temu korištenja nestrukturiranih podataka u marketinške svrhe.
„Digitalni marketing više nije istraživačka tema u poslovanju, kao što su to možda još uvijek Internet-of-Things, wearables (nosivi uređaji) i slične teme, već je postao mainstream. U zadnjih nekoliko godina konsolidiralo se tržište i profilirali pravi stručnjaci koje imaju što za reći. Za razliku od prošle godine pokušali smo ih što više okupiti na jednom mjestu kako bismo raznovrsnim temama pokrili što širi spektar interesantnih i novih područja. Teme su usmjerene prema konkretnim rješenjima problema koje će prepoznati svi koji su u poslovanju već integrirali digitalnu strategiju, oni koju su tek prepoznali važnost digitalnog dijela poslovanja, ali i oni koji se već bave digitalnim marketingom ili planiraju svoju karijeru u digitalnoj ekonomiji.", rekao je, pozivajući posjetitelje na konferenciju, Vanja Šebek, jedan od urednika sadržaja konferencije i nastavnik na katedri za digitalni marketing Visokog učilišta Algebra.