Slovenski ministar prometa smatra da je to miješanje u unutarnju politiku njihove zemlje. S druge strane, slovenskim vinjetama i njihovom cijenom nezadovoljni su i Talijani i Austrijanci.
Pročitajte i ovo
Slovenija opet ispred ostalih
Ustavni sud odlučio: Svim ženama treba omogućiti medicinski potpomognutu oplodnju
Odobrit će mu je
Beroš se ne vraća u bolnicu i želi primati plaću od oko 4.000 eura: Zatražio aktivaciju mjere 6+6
Alternativni pravci kroz Sloveniju za izbjegavanje vinjeta uzburkali su slovensku političku javnost. Posebno se povrijeđen našao slovenski ministar prometa.
- Hrvatski ministar Bajs je pretjerao. To je miješanje u unutarnje poslove Republike Slovenije što nije u redu, rekao je Radovan Žerjav.
Ministar Bajs u telefonskom nam je razgovoru rekao da nije zabrinut zbog slovenske reakcije. Državni tajnik u Ministarstvu turizma kaže da nije riječ o miješanju u unutarnje poslove Slovenije. Slovenske vinjete sporne su i drugim europskim državama, u prvom redu Austriji i Italiji.
Slovenski ministar prometa usporedio je sustave naplate cestarine u Hrvatskoj i Sloveniji.
- Mogu to komentirati usporedbom našeg sistema cestarina s hrvatskim. Od Zagreba do Zadra cestarinu ćete platiti 23 eura. Ako se slovenski turist vozi tamo i nazad to je 46 eura, što je više od slovenske polugodišnje vinjete, dodaje Radovan Žerjav.
No slovenski se ministar prometa malo preračunao. Cestarina od Zagreba do Zadra stoji 105 kuna, odnosno nešto više od 14 eura.
- Treba posebno naglasiti da je relacija od Zagreba do Zadra dugačka 253 kilometra autoceste što je puno više od 11 km autoceste koje će koristiti najveći broj turista koji dolaze u Hrvatsku, rekao je Ivo Mujo, državni tajnik.
Od Zagreba do Zadra i nazad, slovenski turist platit će, dakle, oko 28 eura. Što je manje od slovenske vinjete, i to za neusporedivo više kilometara autoceste.