Što vozači zaista žele? Nedavno istraživanje koje je uključilo 8800 ljudi u Europi postavilo je pitanje:"Čega se nipošto ne želite odreći u umreženom automobilu?" Rezultat: sigurnost se za četiri od pet ispitanika nalazi na prvom mjestu. 82 % ispitanika želi da umreženi automobili prepoznaju opasnosti i sudjeluju u njihovom uklanjanju, primjerice kočenjem punom snagom. Mnogi također žele da u slučaju opasnosti postoji automatski poziv za pomoć. Međutim, samo svaki treći vozač želi društvene mreže poput Facebooka u automobilu ili mogućnost obavljanja poslova u automobilu.
Pročitajte i ovo
Na Facebooku
Josip Dabro objavio da prodaje automobil: "Jednom pucano iz njega"
nadzor brzine
Policija objavila poražavajuće rezultate velike akcije: "Ono što me zabrinjava je..."
Počinje Veliko Trodnevlje
Danas je Veliki četvrtak: Znate li zašto je ovaj dan poseban i što se ne smije činiti?
Sezona pred vratima
Poslodavci koji zapošljavaju strane radnike u sve većim teškoćama: "Nije više problem koliko ste spremni platiti nego..."
TRAGEDIJA NA CESTI
Poginuli otac i dvoje djece, majka se oprostila riječima koje slamaju srce: "Sad i mene čekajte..."
Digitalni pomoćnik
Vozači žele informacije o odredištu koje mogu pozvati putem interneta ili telefona. Tako vozači mogu jednostavnije rezervirati ulaznice za kazališne predstave, stol u restoranu ili hotelsku sobu.
Društvene mreže
Društvene mreže poput Facebooka, Twittera u automobile stižu preko aplikacija. Računalo čita obavijesti naglas ili vozač izravno naziva kontakte u imeniku. Samo manjini je ovo bitno.
Komunikacija među automobilima
Automobili se međusobno upozoravaju na moguće opasnosti (prometna nesreća, sklizak kolnik ili automobili u kvaru). Automobili također šalju informacije o stanju u prometu. Kola hitne pomoći pale zeleno svjetlo na semaforima na odgovarajućoj ruti i izravno šalju upozorenja automobilima. Privlačno.
Prepoznavanje opasnosti i intervencija
Automobili prepreke i druge opasnosti prepoznaju senzorima za razmak. U suradnji sa senzorima kotača i kamerama upravljačka jedinica izračunava koliko velik treba biti razmak, pa u slučaju opasnosti automatski počinje usporavati automobil. Kamere također prepoznaju je li automobil u svojem traku. Dođe li do odstupanja, automobil sam skreće natrag u svoj trak. Senzor za mrtvi kut obavještava vozača o automobilima koji ulaze u mrtvi kut i onemogućava skretanje u njihovu putanju. Sve navedeno se već ugrađuje u automobile i na vrhu je prioriteta vozača.
Automatski poziv za pomoć
U slučaju sudara ili izlijetanja s ceste senzori na zračnim jastucima, sigurnosnim pojasevima ili karoseriji upućuju poziv za pomoć. Automobil automatski poziv sa svojim GPS položajem šalje vozilima u blizini i službama za pomoć na cesti te policiji. Vozači kažu kako bi ova usluga trebala biti obavezna u svim novim modelima automobila.
Pokretni ured
Zahvaljujući 4G ili uskoro 5G brzini prijenosa mobilnih podataka vozači u automobilu mogu raditi prezentacije, uređivati dokumente , održavati videokonferencije ili se služiti rokovnikom. Rijetki žele dodatni rad.