Prodaja Priusa na japanskom tržištu počela je 1997. godine, a tri godine kasnije i na ostalim tržištima.
Toyota je priopćila da je krajem rujna ove godine prodan dvomilijunti primjerak tog hibridnog vozila, čija je popularnost osobito porasla uoči svjetske gospodarske i financijske krize kad je rekordno porasla cijena nafte.
>> Toyota ima najkraći kompakt
Na dobru prodaju Priusa utječe i sve veća svijest potrošača diljem svijeta o potrebi zaštite okoliša i borbe protiv klimatskih promjena. (Hina)
Najčitanije
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
Neće biti mandatar
Nakon što je od njega odustao i SDP, što je preostalo Milanoviću? "Operacija nije uspjela, ali..."
-
Iz minute u minutu
Je li HDZ blizu dogovora s DP-om? Grbin otkrio tko mu je sve dao podršku, analitičar o Milanoviću: "Napravio je grešku"