Opel uspijeva održati cijene svojih automobila na razini koja ih čini itekako konkurentnima. Točnije, gotovo da niti nema onih koji se mogu približiti ovakvoj ponudi opreme, motorizacije, ali i izgleda. Dokaz svemu ovome je i još jedna Astra GTC na našem testu.


 

Atraktivnost coupea nikada nije bila sporna. Dakako, takav se oblik karoserije u pravilu veže i sa sportskim performansama, a sve zajedno vodi jasnoj računici - coupei (cijenom) nisu za svakoga. No, Opel je još jednom pokazao kako može ponuditi kombinaciju kojoj, prema pitanju cijene, nije lako prigovoriti. Uostalom, koliko postoji automobila na našem tržištu koji nude atraktivnu sportsku karoseriju i 200 KS uz cijenu od 24 i pol tisuće Eura?

Vezani članci Slika nije dostupna Volvo P1800 - skulptura na kotačima koju je Svetac spasio Slika nije dostupna Uvjerljivo najbrži Opel ove godine, a to nije jedina novost!

U ponudi na hrvatskom je tržištu dostupno čak 14 različitih verzija Astre s trojim vratima, odnosno izvedbe GTC. No, to posebno i ne čudi poznamo li itekako široku paletu opelovih automobila. Astra GTC je tako dostupna uz benzinske motore 1.4 (100 KS), 1.4 Turbo (120 i 140 KS), 1.6 Turbo (170 i 200 KS) te kao izvedba OPC s 2-litrenim motorom snage od 280 KS. Ponudu dieselskih modela predstavljaju 1.6 CDTI (110 i 136 KS), 2.0 CDTi (165 KS) te 2.0 CDTI Bi-Turbo sa 195 KS. Konačno, uz Astru GTC dostupno je pet paketa opreme (Enjoy, Drive, Sport, Bi-Turbo i OPC) te dug popis mogućih dodataka.

Astra GTC 1.6 Turbo (200 KS) s paketom opreme Sport stoji 187.682 Kn do registracije, dok je za izvedbu poput testirane, s podosta dodatne opreme, potrebno izdvojiti 247.332 Kn...

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.