Nova se generacija najmanje Mazde nametnula kao jedan od atraktivnijih automobila u segmentu gradskih mališana. Dinamično motorizirana i vrhunski opremljena, testirana izvedba nudi praktički sve o čemu maštamo u ovoj automobilskoj klasi.


 

U vremenima praktične, ali poprilično kutijaste Mazde Demio dizajnerski izričaj Kodo bio je kilometrima udaljen od automobila namijenjenih urbanih svakodnevnici. No, novije su generacije modela ove japanske marke prihvatile taj jedinstven dizajnerski izričaj koji jasno nosi obiteljska estetska obilježja, ali za razliku od sve više konkurenata, istovremeno ostavlja i dosta individualnosti i prepoznatljivosti svakom automobilu iz ove bogate palete.

Vezani članci Slika nije dostupna Mazda2 će dobiti MPS izvedbu? Slika nije dostupna Nova Mazda RX-8 imat će 456 KS

Nova Mazda2 nastala je na osnovi tehnologije koju njezin proizvođač naziva Skyactiv i odnosi se kako na pogonsko-prijenosnu skupinu tako i na novu, agilnu šasiju (radi se o izvedenici podvozja Mazde CX-5). Ipak, unatoč vrhunskoj tehnici, aktualna Mazda2 pred sobom nema lak zadatak, posebno s obzirom da je njezina prethodnica 2008. proglašena Svjetskim automobilom godine. No, naši prvi dojmovi govore da je aktualni mališan na najboljem putu da osvoji ne samo vlasnike prijašnjih generacija, već i preotme one kojima je dosta suhoparnog dizajna i neučinkovitih podvozja.

Nova Mazda2 premijerno je predstavljena kao koncept naziva Hazumi (japanski naziv za malu, no snažnu i energičnu životinju) na ženevskom salonu 2014, da bi serijska izvedba svjetlo dana ugledala 17. srpnja prošle godine. Ovaj gradski model proizvodi se uz tri izvedbe benzinskog 1,5-litrenog motora (Skyactiv-G) sa 75, 90 ili 116 KS te uz 1,5-litreni diesel (Skyactiv-D) snažan 105 KS. A na našem su tržištu trenutno dostupne isključivo benzinske izvedbe (CD105 stiže kasnije tijekom godine) koje se nude uz čak šest paketa opreme: Emotion, Challenge, Attraction, Hazumi, Revolution i Revolution Top. Konačno, dostupni mjenjači su ručni 5- i 6-stupanjski (potonji isključivo uz G115 Revolution Top) te 6-stupanjski automatski (isključivo uz G90 Attraction).

Cijene nove Mazde2 na našem tržištu kreću od 96.810 Kn koliko stoji model G75 Emotion, a završavaju na 150.213 Kn koliko je potrebno izdvojiti za Mazdu2 G115 Revolution Top. Svi pogonski strojevi zadovoljavaju standard emisija Euro 6...

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.