Brend iz Ingolstadta priprema nam jedan vrlo uzbudljiv 'comeback.' Audi će na ženevskom auto salonu predstaviti najnoviji dodatak svojoj ponudi sportskih modela s oznakom S, a radi se o najmanjem članu obitelji, S1.
Pročitajte i ovo
Renault oduševio novim Espaceom
VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju
Njemački brend službeno je predstavio S1 i S1 Sportback čiji 2.0-litreni TFSI motor razvija 231 KS i 370 Nm okretnog momenta. Uz proizvođačev quattro stalni pogon na sva četiri kotača i opsežno dorađen ovjes, mali sportaš tu će snagu bez imalo muke prenositi na površinu.
Sada već doista davne 1980., Audi S1 pridobio je legendaran status – bio je to automobil kojime je ovaj brend dominirao svjetskim relijaškim prvenstvom u to doba. Sada se oznaka S1 vraća, iako u cestovnoj verziji.
Visoko-performansni četverocilindrični agregat zadužen je za pogon. Proizvođačev 2.0-litreni TFSI motor potpomognut radom turbo punjača dostavlja 231 KS i razvija do 370 Nm okretnog momenta. Dvolitreni turbak omogućava da Audi S1 i S1 Sportback od 0-100 km/h ubrzaju za 5.8, odnosno 5.9 sekundi. Maksimalna brzina ograničena je na 250 km/h. Zvučni TFSI motor u prosjeku troši tek 7.0 l/100km, odnosno 7.1 l/100km kod Sportback verzije.
Poput svih drugih Audi modela s predznakom S, i novi S1 i S1 Sportback snagu na površinu prenose preko quattro stalnog pogona na sva četiri kotača. Elektronička blokada diferencijala s fino uglađenom kontrolom raspodjele okretnog momenta na svaki pojedini kotač jedna je od funkcija ESC sustava.
Kako izgleda izrada Audi Quattro S1 monstruma!
Audi izbacio limitirani A1 Quattro s 256 KS
Veći kočioni cilindar i veći kočioni diskovi, koji na prednjem kraju mjere 310 mm u promjeru, osiguravaju izvanrednu kočionu moć. Crvena kočiona kliješta sa S1 logom mogu se naručiti uz dodatnu nadoplatu. Dva kompaktna sportaša iz tvornice izlaze na 17-inčnim naplatcima s gumama dimenzija 215/40 R17 dok Audi opcionalno nudi i 18-inčne naplatke s gumama dimenzija 225/35 R18.
Audi S1 i S1 Sportback trenutačno će biti prepoznatljivi kao perjanice A1 modelske linije po mnogim elementima. Xenon Plus svjetlosni sklopovi su potpuno novi dok LED stražnja svjetla dolaze s novom, horizontalnom grafikom.
Niz drugih detalja, posebice na prednjem i stražnjem braniku, bočni pragovi i ispušni sustav, ističu osebujan sportski dizajn vozila. Uz standardne boje karoserije u ponudi su i četiri nove boje dok opcionalni quattro paket dodataka za vanjski izgled automobila dodatno naglašava sportski karakter vozila s dodatkom velikog krovnog spojlera.
Interijer je kod oba mala sportaša izveden u tamnim tonovima pri čemu crna boja dominira. Instrumenti su izvedeni u tamnosivim tonovima, što je specifično za S modele. Umjesto standardnih sportskih sjedala, Audi nudi i S sportska sjedala s integriranim naslonima za glavu. Quattro paket dodataka dostupan je i za interijer a odabirom ovog paketa s popisa dodatne opreme dobiva se malo više boje u interijeru.
Novi Audi S1 i S1 Sportback u prodaju bi trebali stići tijekom druge polovice godine a početna cijena u Njemačkoj će iznositi 29.950 eura tj. 30.800 eura za Sportback varijantu.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.