Ponajbolja luksuzna limuzina na svijetu dobila je novi najjači model u ponudi. Sada nam Mercedes-Benz, pomalo sramežljivo, pokazuje kako izgleda performansni potencijal automobila u obliku novog S65 AMG-a.
Pročitajte i ovo
Savjeti stručnjaka
Stigle vrućine, evo kako pripremiti automobil da se lakše bori s njima
Kralj ostaje kralj – osvježena G klasa
Kao što je i za očekivati, novi S65 AMG odlikuje elegantan i profinjen dizajn dok se pod ljušturom skriva prava performansna zvijer u obliku 6.0-litrenog twin-turbo V12 motora koji dostavlja maksimalnih 630 Ks u rasponu od 4.800 do 5.400 o/min dok je maksimalan okretni moment od čak 1.000 Nm dostupan u rasponu od 2.300 i 4.300 o/min.
Mercedesov novi S65 AMG dolazi opremljen sa 7G-TRONIC sedmerostupanjskim automatskim prijenosom koji omogućava visoko-performansnoj limuzini da do 100km/h ubrza za 4.3 sekunde i dostigne (elektronički ograničenu) maksimalnu brzinu od 250 km/h.
Potrošnja se kreće oko 11.9 litara na 100 km uz prateće emisije od 279 g/km čime je prema riječima proizvođača ovo ''najučinkovitija visoko-performansna V12 limuzina na svijetu obzirom na izlaznu snagu i okretni moment.''
Osim vrhunskih performansi i izuzetno učinkovite potrošnje za model s ovakvim performansnim potencijalom, budući vlasnici novog S65 AMG uživati će u raskošno opremljenom interijeru presvučenom u Nappa kožu s prošivima u dijamantnom uzorku i detaljima poput IWC Schaffhausen sata na komandnoj ploči.
►►► Tehnički podaci i foto galerija: Mercedes-Benz S63 AMG
Mercedes-Benz s novim će S65 AMG modelom kupcima ponuditi dvije novine, Head-Up Display i Touch Pad. Head-Up Display prikazuje važne informacije poput brzine vožnje, ograničenja brzine, navigacijskih podataka, prometnih znakova i informacija o radu DISTRONIC PLUS sustava na vjetrobranskom staklu.
Virtualni prikaz u boji dimenzija 21x7 centimetara izgleda kao da pluta na udaljenosti od oko dva metra od vozača. To znači da je HUD savršeno pozicioniran u vidokrugu vozača čime vozač može saznati relevantne informacije bez da mora micati pogled s ceste. Uz to, ekran pokazuje digitalnu brzinu, brzinu motora i trenutno odabran stupanj prijenosa. U ručnom radu mjenjača, na prikazu se pojavljuje crtica koja mijenja boju i ukazuje na optimalno vrijeme za promjenu stupnja i mogući stupanj prijenosa za ručno mjenjanje. Položaj Head-Up Displaya na vjetrobranskom staklu također se može podesiti po visini a postavke spremiti u memoriju.
Novi Mercedes-Benz S65 AMG dolaziti će standardno opremljen MAGIC BODY CONTROL sustavom s ROAD SURFACE SCAN sustavom i ESP Dynamic Cornering Assist sustavom koji uklanja podupravljanje u prolasku kroz zavoje kočenjem unutarnjeg stražnjeg kotača.
Automobil leži na 20-inčnim višekrakim ultralakim alu naplatcima omotanim pneumaticima dimenzija 255/40 R20 sprijeda i 285/35 R20 na stražnjem kraju. Opcionalno je dostupan i visoko-performansni kočioni sustav od kompozita keramike koji je 20 posto lakši od standardnog a dolazi popraćen kočionim diskovima promjera 420mm i posebno obojanim kočionim kliještima.
Teško mu je naći manu; 600 KS i 1.000 Nm okretnog momenta s ubrzanjem do stotke od 4.3 sekunde i prosječnom potrošnjom od 11.9 litara upakiranih u kožni interijer s luksuznim detaljima koji pružaju osjećaj kao da sjedite u fotelji nekog prestižnog britanskog kluba s čašom konjaka u ruci...zvuči doista sjajno. Jedini problem (barem nama običnim smrtnicima) jest dakako cijena – početna cijena automobila na domaćem njemačkom tržištu iznosi 232.050 eura.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.