Mercedes-Benz još je jednom unaprijedio G klasu dajući do znanja da i dalje čvrsto namjeravaju zadržati vodeću poziciju u klasi terenskih vozila. Od svog nastanka davne 1979. godine, G klasa izvorno je bila zamišljena kao vozilo primarno namijenjeno za zahtjevniju terensku vožnju a tijekom godina ova modelska linija prošla je doista nevjerojatnu transformaciju. Tijekom proteklih 33 godine Mercedes-Benz ugladio je vozilo koje je prvobitno bilo orijentirano na maksimalnu funkcionalnost i off-road upotrebu u luksuzan terenac s prvoklasnim interijerom i voznim sposobnostima jednakim onima luksuznih limuzina koje nam dolaze iz Stuttgarta.
Pročitajte i ovo
Sa 630 KS i 1000 Nm
Mercedes-Benz predstavio S65 AMG Coupe
Mercedes-Benz
Nova V klasa donosi luksuz prve klase
G klasa danas se smatra top ponudom u klasi luksuznih terenskih vozila a ista je poslužila kao temelj za druge SUV modele ovog njemačkog brenda. G klasa također je nebrojeno mnogo puta tijekom protekla tri desetljeća bila izabrana za terenac godine, a tako i ove godine.
Dr. Dieter Zetsche, predsjednik upravnog odbora u Daimler AG-u i predsjednik Mercedes-Benz Cars-a rekao je sljedeće: ''Naša G klasa od svog začetka prije 33 godine na samom je vrhu ponude luksuznih terenskih vozila. U svom najnovijem evolucijskom koraku, G klasa donosi tehnološki najnaprednije pogonske sklopove, još veću ponudu luksuzne opreme i najnovije sigurnosne funkcije te kao i uvijek legendarne off-road vozne sposobnosti. Usprkos tomu, G klasa zadržava svoj iskonski karakter i tradicionalan izgled.''
Promjene na vanjskom izgledu vozila doista su suptilne i uključuju nova LED dnevna svjetla te nove bočne retrovizore. U ponudi će biti i dvije nove AMG verzije s prepoznatljivom AMG prednjom rešetkom s duplim otvorima i izražajni branici s velikim otvorima za zrak. AMG varijante biti će prepoznatljive i po crvenim kočionim kliještima ugniježđenim iza 20-inčnih naplataka.
Interijer osvježene i poboljšane G klase karakteriziraju visoko-kvalitetni elementi presvučeni u najkvalitetnije materijale. Područje mjernih instrumenata kao i središnji greben prošli su najopsežnije promjene. U vozačevom vidnom polju od sada će se naći ekran u boji pozicioniran između dva okrugla mjerača.
Instrumentna ploča i središnja konzola u potpunosti su redizajnirane te daruju automobilu moderan i sofisticiran izgled sličan onome kod drugih vozila u ponudi njemačkog brenda. Među mjernim instrumentima od sada se nalazi novi TFT ekran u boji a na središnjem grebenu nailazimo na veliki ekran u boji za COMAND sustav koji uključuje DVD, navigaciju i pristup Internetu.
Nova generacija infotainment sustava opremljena je i LINGUATRONIC sustavom upravljanja glasovnim komandama i Bluetooth bežičnu vezu. Uz sve ove promjene, cjelokupan izgled interijera i dalje je ostao vjeran karakteru G klase. Tako je G klasa i u novoj modelskoj godini zadržala izgled ručice za otvaranje vrata na prednjem suvozačevom sjedalu, prekidače za blokadu diferencijala i blago redizajniranu ručicu mjenjača na dnu središnjeg grebena.
Ponudu sigurnosnih funkcija moguće je dodatno upotpuniti s Blind Spot Assist sustavom, te PARKTRONIC sustavom za pomoć pri parkiranju kao i DISTRONIC PLUS sustavom tj. podesivim tempomatom.
Ponuda motora s novom G klasom uključuje G 350 BlueTEC i G 500, pri čemu oba dolaze i kao karavan s dužim međuosovinskim razmakom, te G500 u kabriolet formi s kraćim međuosovinskim razmakom. Osnovnu verziju karavanske izvedbe s dužim međuosovinskim razmakom predstavlja G 350 BlueTEC s V6 dizelskim motorom zapremnine 2.987cc. Spomenuti motor dostavlja 211 KS pri 3.400 o/min i maksimalan okretni moment od 540 Nm u rasponu od 1.600 do 2.400 o/min. BlueTEC tehnologija zaslužna je za minimalne emisije CO2 za vozilo ove klase, a posebice emisije dušikovih oksida. G350 BlueTEC donosi još bolje vrijednosti u kombinaciji s AdBlue tekućinom koja se ubrizgava u ispušni sustav i miješa s ispušnim plinovima.
Alternativa dizelskom motoru dolazi u obliku G 500 s moćnim 5.5-litrenim V8 benzinskim motorom. Ova pogonska jedinica nudi maksimalnu izlaznu snagu od 388 KS i izvrstan maksimalan okretni moment od 530 Nm. Isti agregat pogoni i kabriolet verziju te garantira da jedna stvar koje definitivno neće manjkati jest snaga.
G350 i G500 standardno dolaze u kombinaciji s 7G TRONIC PLUS automatskim mjenjačem. Ova već šesta generacija automatika koji Mercedes-Benz proizvodi i unapređuje od 1960. godine još je jednom prošla preinake s ciljem daljnjeg optimiziranja rada kako vezano za potrošnju tako i udobnost.
Novost u ponudi su i dvije nove izvedbe AMG odjela koje će se pridružiti već postojećem G 55 AMG. Redom, to su G 63 AMG s V8 bi-turbo motorom s ukupno 544 KS i 760 Nm okretnog momenta i ECO Start/Stop funkcijom te G 65 AMG s V12 bi-turbo motorom s 612 KS i kolosalnih 1.000 Nm maksimalnog okretnog momenta. Potonji je tako postao najsnažniji serijski proizvodni terenac na svijetu.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.