Renaultsport je upravo predstavio posebno izdanje mlađeg brata u ponudi sportskih hatchbackova, Clio RS 200 modela.


Clio RS lansiran je na tržište u drugoj polovici 2006. godine. Mali sportski hatchback proizvod je Renault Sport Technologies odjela koji kontinuirano radi na poboljšanju automobila. Clio RS tako se okoristio mnogim poboljšanjima tijekom godina a posebice redizajnom predstavljenim 2009. godine. Za 20. godišnjicu Clio RS-a izdana je posebna serija Gordini RS koja je dodatno oživjela prisutnost malog hatchbacka na svim tržištima. Sada nam Renaultsport donosi vjerojatno zadnju izvedbu malog sportskog automobila prije dolaska novog modela.

Vezani članci Tjedan dana vozila sam Renault Zoe električno vozilo Tjedan dana vozila sam gradski automobil koji ne zagađuje okoliš, kočenjem štedi energiju i čuva budžet PR Izložba u Rimu "Hrvatska kakva se rijetko viđa"

Clio Renaultsport 200 Raider, kako će se zvati u Velikoj Britaniji, ili ''Ange ou Demon'' kako će biti predstavljen u ostatku svijeta, proizvoditi će se u vrlo limitiranoj seriji od 666 komada. S pregršt dodatne opreme u odnosu na standardni Clio RS 200 na kojem se i temelji, kupcima donosi osjećaj ekskluzivnosti i karakterističan dizajn koji neće proći nezamijećen.

Prvi puta za Renault, s posebnim izdanjem malog hatchbacka biti će predstavljena mat boja karoserije koja je izuzetno rijetka i ekskluzivna čak i kod viših klasa vozila i skupljih brendova na tržištu. ''Anđeo i Vrag'' tako dolazi u dvije boje karoserije, mat sivoj (Stealth Grey) ili mat crvenoj (Diavolo Red) boji koju savršeno nadopunjavaju i naglašavaju elementi u sjajno crnoj boji poput krova, stražnjeg spojlera i difuzora, prednjeg usisnika po uzoru na F1, te kućišta retrovizora. Sjajno crni premaz primijenjen je i na uvećane 18-inčne 'Interlagos' alu naplatke koji su omotani Bridgestone RE 050A gumama kakve su korištene na Megane Renaultsport 265 Trophy modelu kada je postavio rekord na Nurburgringu. U ponudu se nalazi i standardna bijela boja.

Još jedna novost u odnosu na serijski model je i tvrđa šasija sa Cup modela, te je tako automobil dodatno spušten, sa tvrđim oprugama i amortizerima. Vanjski izgled zaokružuju zatamnjena bočna stakla kao i stražnje staklo te oznaka posebnog izdanja.

U unutrašnjosti nalazimo kožna Recaro sjedala i sivu komandnu ploču s mnoštvom detalja u brušenom aluminiju a kontrast je ostvaren odabirom bijele boje za pozadinu mjerača okretaja. Također treba spomenuti Bluetooth povezivost, USB sučelje, automatsku klimu i RS tepihe. Svaki model dolazi sa oznakom na kojoj se nalazi redni broj automobila. Bez ikakve nadoplate kupci uz ovaj limitirani model mogu birati između RS Monitora (kompjutera za telemetriju) ili Carminat Tom Tom Live satelitske navigacije.

Ovo posebno izdanje pod haubom udomljuje isti četverocilindrični motor koji je uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Snaga je porasla na 203 KS (+3 u odnosu na zadnji model). Perfomanse su ostale iste a to je 6.9 sekundi do 100 km/h uz maksimalnu brzinu od 227 km/h. Masa automobila iznosi 1.204 kg.

Jean-Maxime Boulanger, Product Manager za Clio Renault Sport, kaže: "Clio RS "Ange & Démon" je verzija Renault Clio RS modela koja vam se mora dopasti na prvi pogled. Svojom kontradiktornom osobnošću, s izgledom buntovnika, šasijom s Cup modela i 203 KS, ali i pažljivo selektiranim paketom opreme, Clio RS ''Ange & Demon'' dati će krila našim vjernim kupcima koji će biti očarani njegovim primamljivim izgledom ali i finim manirama i svestranom upotrebom.''

Zainteresirani za ovo posebno izdanje popularnog hatchbacka morati će se požuriti, ali mislimo ZAISTA požuriti jer je proizvodnja ograničena na 666 primjeraka od kojih je jedna trećina rezervirana za domaće francusko tržište. Cijena je jedini problem u ovoj priči a ona iznosi velikih 28.000 eura. 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju