Novi Vito izgleda prilično očekivano, točnije kao više utilitarna verzija V klase a biti će dostupan u raznim konfiguracijama. Sljedeći stopama većeg Sprinter kombija, Vito će postati drugi kombi model Mercedes-Benza koji će se nuditi na svim svjetskim tržištima čime njemački brend planira krenuti u osvajanje nekih novih tržišta poput sjevernoameričkog i latinskoameričkog tržišta.
Pročitajte i ovo
E klasa pokazala novo lice
Kralj ostaje kralj – osvježena G klasa
Nova obitelj sastoji se od zatvorenog kombija bez bočnih prozora, Vito Crew i Vito Tourer modela. Potonji je namijenjen za prijevoz putnika i može se naručiti u PRO i SELECT varijantama. Što se tiče zatvorenog kombija i Crew varijante, ti su posebno osmišljeni za prevoženje većih tereta ali uz ovjes podešen za udobnost koji dolazi kao standardna oprema s Vito Tourerom dok se može opcionalno naručiti uz Vito Crew model.
Još jedna velika novost je i da će novi Vito biti prvo vozilo u ovoj klasi koje nudi na izbor kupcima da li žele stražnji pogon, pogon na sva četiri kotača ili pak prednji pogon. Vito s prednjim pogonom je najlakši i cjenovno najpristupačniji model u liniji, dok je opcija sa stražnjim pogonom dobro rješenje za poslove koji uključuju teži teret ili prikolice te situacije u kojima su potrebne dinamične vozne karakteristike. U konačnici, tu je pogon na sva četiri kotača koji je dobar izbor za vožnju u zahtjevnijim uvjetima i na nepopoločenim cestama.
Biti će dostupan u tri dužine, od 4.895mm, 5.140mm te 5.730mm, što znači da će biti 140mm duži u odnosu na prethodnu generaciju. Dostupna će biti i dva različita međuosovinska razmaka dok maksimalna visina iznosi 1.910mm.
Svi modeli imaju disk kočnice na sva četiri kraja, podesivi ESP a ovisno o verziji i do 8 zračnih jastuka, uključujući bočne zračne jastuke za područje trupa i zdjelice.
Nova V klasa donosi luksuz prve klase
Boravite u prirodi sa kamperom s 5 zvjezdica
Motorizacijske opcije su mnogobrojne, sve redom dizelaši, a sastoje se 1.6-litrenog četverocilindričnog motora s 90 KS koji pogoni Vito 109 CDI s prednjim pogonom, dok je isti motor podešen da dostavlja 115 KS u Vito 111 CDI modelu, također s prednjim pogonom.
Vito modeli sa stražnjim pogonom dolaze s 2.15-litrenim četverocilindričnim motorom sa 136 KS u Vito 114 CDI modelu. Pod poklopcem Vito 116 CDI modela isti motor dostavlja 163 KS dok Vito 119 BlueTEC pruža 190 KS.
Oba motora standardno su uparena s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem osim Vito 119 BlueTEC modela koji dolazi sa 7-stupanjskim automatikom. Spomenuti automatski mjenjač može se naručiti uz nadoplatu s Vito 114 CDI modelom te Vito 116 CDI.
Što se tiče sigurnosti, Attention Assist sustav dolazi u sklopu standardne opreme a isti prati stanje vozača, dok je dio standardne opreme i Crosswind Assist koji ''gotovo u potpunosti eliminira učinke zapuha vjetra u vozilo.''
Svi modeli dolaze opremljeni sa sustavom mjerenja pritiska zraka u gumama a na popisu dodatne opreme nalazi se Active Parking Assist sustav, Lane Keeping Assist i Blind Spot Assist te Intelligent Light System (ILS) sa LED kratkim svjetlima, dnevnim svjetlima i indikatorima, dok glavni svjetlosni sklopovi imaju funkciju zakretanja u zavojima.
Novi Vito u njemačke prodajne salone stiže u listopadu 2014., dok će u druge europske zemlje stići ubrzo nakon toga. Cijene za Vito 109 CDI kombi počinju od 17.990 eura u Njemačkoj, ne uključujuči PDV.
Dok čekamo više informacija, uživajte u velikoj foto galeriji!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.