Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Mercedes-Benz Marco Polo

Boravite u prirodi sa kamperom s 5 zvjezdica

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Na ovogodišnjem Caravan Salonu u Dusseldorfu, Mercedes-Benz predstavio je novi kompaktni kamper Marco Polo temeljen na V klasi koji donosi kombinaciju maksimalne praktičnosti te modernog i profinjenog dizajna.

Marco Polo razvijen je u suradnji s proizvođačevim dugogodišnjim partnerom Westfalia koji su zaslužni za nevjerojatno praktične elemente u ovom domu na kotačima poput raznih skrivenih prostora za odlaganje stvari, rasporeda sjedala i ležajeva te opreme za kampiranje na otvorenome.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom Slika nije dostupna VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju

Novi Marco Polo kamper već u standardnom izdanju donosi nove razine kvalitete i opremljenosti u ovoj klasi vozila kako glede osjećaja kvalitete izrade i materijala tako i što se tiče udobnosti i praktičnosti upotrebe.

Marco Polo izgled karoserije preuzeo je od V klase a nudi visoko-kvalitetne materijale u unutrašnjosti uparene s modernim, bezvremenski dizajniranim namještajem. Kao rezultat toga, novi kamper iz Mercedes-Benza odaje dojam nevjerojatno velikodušne količine prostora u unutrašnjosti.

Svijetle boje u interijeru povećavaju dojam prostranosti dok sjedala presvučena u tkaninu ili kožu dolaze u bež ili crnoj boji. U sklopu standardne opreme dolazi podnica koja podsjeća na podnice brodova i garantira lakoću čišćenja a može se također naručiti u svijetloj ili tamnoj boji.

Prostor za boravljenje i prednji dio ovom se izmjenom površina doimaju kao jedna skladna cjelina a cjelokupan dojam može se dodatno istaknuti opcionalnim LED ambijentalnim osvjetljenjem koje se proteže uz donji dio kuhinjice. U cijelom interijeru koristi se isključivo LED osvjetljenje. Dva glavna svjetla, četiri svjetla za čitanje u dnevnom prostoru i dva manja izvora svjetlosti ispod krova omogućavaju optimalnu osvjetljenost unutar ovog kamper kombija.

Kuhinjski modul sastoji se od velike ladice koja se sama zatvara i iz koje se izvlači radna površina te dvije manje ladice koje se mogu otvoriti i dok je ležaj rastvoren, a tu je i veliko spremište s pomičnim vratima. Stražnji dio putničkog prostora ima veliki garderobni prostor s pomičnim vratima te osvijetljeno zrcalo na izvlačenje.

 Nova V klasa donosi luksuz prve klase

Stol na preklapanje s površinom otpornom na ogrebotine spojen je s kuhinjskim dijelom čime je ostvarena ušteda prostora. Stol se može namjestiti za maksimalno četiri osobe pri čemu dvije osobe sjede na klupi dok druge dvije osobe sjede na vozačevom i suvozačevom sjedalu koje se može zarotirati za 180 stupnjeva.

Kuhinja je opremljena s dva plamenika, sudoperom i frižiderom zapremnine 40 litara s maksimalnom temperaturom hlađenja do -20 stupnjeva Celzija. Spremnik pitke vode od 38 litara i spremnik otpadnih voda od 40 litara također su na raspolaganju a oba se nalaze u interijeru vozila gdje su zaštićena od smrzavanja.

Klupa za dvije osobe u stražnjem kraju može se pomicati u prostoru i pruža izvrsnu lateralnu potporu, kažu iz Mercedes-Benza, zahvaljujući elektropneumatskim bočnim potporama na napuhavanje. Stražnja strana podijeljena je na dva dijela i može se pojedinačno električki prilagođavati.

Pritiskom gumba za tek nekoliko sekundi može se pretvoriti u ležaj za jednu osobu ili pak u ležaj za dvoje dimenzija 2,03 metra sa 1,13 metra. Elektropneumatski sustav automatski prepoznaje da li se traži položaj za sjedenje ili ležanje te se i postavke prilagođavaju za maksimalnu udobnost.

Pod krovom na izvlačenje nalazi se još jedan ležaj koji nudi nenadmašnu razinu udobnosti u ovoj klasi vozila. Luksuzni krevet u krovištu mjera 2,05 sa 1,13 metara izrađen je od visoko-kvalitetnog madraca od pjene i okvira s posebnim elastičnim oprugama koje nude izvanrednu udobnost. Postoji mogućnost ugradnje zaštitne mreže u slučaju da u gornjem ležaju spavaju djeca.

Kupci mogu naručiti krovište na izvlačenje izrađeno od GFRP-a (glass-fibre reinforced plastic) s posebnom vodootpornom tkaninom i novo razvijenim, izuzetno tihim električnim radom.

Stražnji dio zaštićen je od znatiželjnih pogleda zatamnjenim staklima. Za potpuno zatamnjivanje stražnjeg dijela unutarnjeg prostora, Marco Polo ima zavjesu za vjetrobransko staklo i prednje bočne prozore.

Uz Mercedesov kombi dolaze i dva stolca i stol za boravljenje u prirodi. Kad se ne koriste, isti se mogu spremiti u torbu unutar prtljažnog prostora pod produžetkom za ležaj.

Za što jednostavnije unošenje i iznošenje prtljage, novi kamper opcionalno je dostupan sa stražnjim staklom na stražnjim vratima koje se otvara neovisno od vrata. Električna EASY-PACK vrata prtljažnika također su dostupna uz nadoplatu.

Novi Mercedes-Benz Marco Polo kamper nudi izvanredan paket sigurnosnih elemenata i dinamične vozne karakteristike. Brojni aktivni i pasivni sigurnosni sustavi osiguravaju izvanrednu razinu sigurnosti i visok nivo udobnosti u vožnji. Uz bočne zračne zavjese i bočne zračne jastuke za zaštitu područja zdjelice za vozača i suvozača, Crosswind Assist i Attention Assist sustave koji izdaju upozorenja u slučaju pomanjkanja pažnje ili pospanosti, sigurnost je zajamčena.

Opcionalno dostupan Active Parking Assist trebao bi biti dostupan u sklopu standardne opreme ali nije. Na popisu dodatne opreme nalazi se i kamera za vožnju unatrag, kamera koja snima u 360 stupnjeva, Blind Spot, Lane Keeping Assist, Collision Prevention Assist i LED inteligentan sustav osvjetljenja.

Moderni četverocilindrični turbo motori dolaze u tri varijante ovisno o izlaznoj snazi. Marco Polo 200 CDI razvija 136 KS i maksimalan okretni moment od 330 Nm. Sljedeći u ponudi, 220 CDI dostavlja 163 KS i razvija 380 Nm uz potrošnju od tek 6.0 l/100km i emisije CO2 od 158 g/km čime je upravo ovaj motor vodeći u ovom segmentu.

Najjača varijanta sa 190 KS i moćnih 440 Nm okretnog momenta troši tek neznatno više, točnije 6.1 l/100km. U fazama ubrzanja, na raspolaganju je dodatnih 10 KS i 40 Nm u sklopu sustava zvanog ''over-torque.'' Kao rezultat toga, najjači model u ponudi na kratke periode može razvijati 200 KS i maksimalan okretni moment od punih 480 Nm.

Elektromehanički servoupravljač s varijabilnim upravljačkim omjerom dolazi kao dio standardne opreme. Isti omogućava izuzetno lagano manevriranje, veliku agilnost u gradskoj vožnji i stabilnost pri većim brzinama. S kutom zaokretanja od 11,8 metara, ovom kamperica od 5,14 metara lakše je manevrirati nego mnogim luksuznim limuzinama. S visinom od 1,98 metara, s Marcom Polom možete ući u sve normalne garaže, podzemne garaže i autopraonice.

Dakle, za sve koji vole avanture i osjećaj nesputanosti ali ipak cijene komfor i udobnost, Marco Polo je pravi odabir. Jedino što će mnoge dijeliti od ovog sna vjerojatno će biti cijena koja još nije službeno objavljena ali logično je pretpostaviti da će biti paprena.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene