Nakon što je krajem prošle godine osvježio ponudu motora s s benzinskim 3-cilindričnim PureTech 130 S&S i dieselskim 4-cilindričnim BlueHDi 120, Citroën je sada najavio nekoliko dodatnih dorada model DS 4, a najveći dio njih se odnosi na poboljšanje njegove motorizacije.


 

Vezani članci Slika nije dostupna [TEST] DS5 2.0 BlueHDi Sport Chic Slika nije dostupna VIDEO: Antiretro 'žaba'

Konkretnije, u ponudi će se uskoro naći tri nova motora, jedna benzinski i dva dieselska, a svi zadovoljavaju Euro 6 norme.

Prije svega tu je THP 165 S&S EAT6 (turbobenzinski motor s automatskim mjenjačem) čija će prosječna potrošnja iznositi 5,5 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida će mu biti manja od 130 g/km, što je oko 30% manje od THP 160 kojega zamjenjuje.

S dieselske strane BlueHDi S&S 150 sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem u prosjeku troši oko 3,9 l/100 km te ostvaruje emisiju ugljičnog dioksida od 100 g/km, dok BlueHDi S&S 180 EAT6 (automatski mjenjač) ostvaruje potrošnju od 4,3 l/100 km i emisiju CO2 od 113 g/km.

Recimo i kako se najveći okretni moment ovih motora kreće od 240 Nm (benzinac) preko 370 Nm do 400 Nm koliko iznosi u snažnijem dieselašu.

Uz obnovljenu motorizaciju DS 4 će se moći pohvaliti bogatijim popisom opreme koji će između ostalog uključivati i novi infotainment sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir veličine 7 inča, hands-free otključavanje automobila i startanje motora i sl.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju