Obavijesti Video Pretražite Navigacija
92 konja

Citroen C3 Confort: Mali gradski dizelaš za žene

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Iako dizelski modeli, zbog visoke cijene, nisu omiljeni u klasi u koju spada Citroen C3, Francuzi su za tržišnu utakmicu ipak pripremili dva agregata, slabiji dizelaš snage 70 te jači koji raspolaže s 92 konja.

O izgledu novog C3 već smo u više navrata izvještavali. Tipično ženski izgled i drugoj generaciji jamči status jednog od omiljenih automobila među pripadnicama ljepšeg spola. U odnosu na prethodnika, sve su dimenzije povećane, osobito visina ali i širina i to se odmah vidi ulaskom u kabinu. C3 je sada znatno prostraniji ali i daleko atraktivnije uređen. Nema sumnje kako će izgled kokpita kod većine izazvati oduševljenje. Uz to, i materijali su sada bolje kvalitete, a i izolacija je poboljšana. No, nema pravog držača za plastičnu bočicu.

Pročitajte i ovo Pacijenti u čekaoni Osigurajte se Nova odluka HZZO-a: Poskupile zdravstvene usluge za dio pacijenata Zgrada - 2 čeka se stambena strategija Mladi sve teže do prve nekretnine, reporter izračunao kad i što točno mogu kupiti

Confort je druga razina opreme koja uključuje i kožom presvučeni upravljač te slične korisne dodatke. Kod sjedala je udobnost na prvom mjestu no i držanje tijela u zavojima je uzorno. S druge strane slabiju ocjenu zaslužuju volan i mjenjač. Prilično su neprecizni i pomalo iritantni u vožnji. Uz to i ovjes je vrlo mekan pa se C3 zaljulja čak i kad u njega ulazite.

S 92 dizelska konja i 215 Nm okretnog momenta, jasno je kako ovaj C3 ima potencijala. Ipak, povećana težina utječe na performanse pa C3 do sto km/h ubrzava za 11 sekundi uz najveću brzinu od 180 km/h. Potrošnja je, s manje od 6,5 litara, očekivano niska. Ipak, ovaj motor preporučamo samo ako prevaljujete minimalno 30.000 kilometara godišnje, jer nadoplata u odnosu na znatno uglađeniji, ali i rastrošniji, benzinski motor usporedivih performansi, iznosi čak 16 tisuća kuna. A, logično, i konačna cijena ovog modela ne izgleda baš prihvatljivo.

>> VIDEO: Citroen DS3, tipični metroseksualac

Neovisno o cijeni, vjerujemo rijetkog dizelaša, treba reći kako se Citroen dobro snalazi u klasi malih gradskih automobila. Popriličan uspjeh prve generacije navodi nas na zaključak da će i novi model nastaviti voziti stazama uspjeha i to ponajviše u rukama pripadnica ljepšeg spola.
 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene