Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Glavni i jedini dobavljač guma u formuli 1, japanski Bridgstone, objavio je da će zajedno s FIA-om sudjelovati u kampanji 'učini aute zelenijima', koja će se prezentirati javnosti na Velikoj nagradi Japana ovaj vikend.


Cilj ove kampanje je smanjenje utjecaja automobila na okoliš, obrazujući vozače o ekološkom ponašanju za volanom. U suradnji s autoklubovima u cijelom svijetu, Bridgestone će promovirati akciju '10 bodova za ekološku vožnju' diljem svijeta, da bi poticali vozače da razmišljaju 'zeleno' dok voze.

Vezani članci Slika nije dostupna F1: Vodeće momčadi kritiziraju ponašanje Maxa Mosleyja Slika nije dostupna Šef FIA-e u sado-mazo seksu

Na Velikoj nagradi Japana, koja se ovaj vikend vozi na stazi Fuji i trebala bi privući pažnju milijuna gledatelja, Bridgestone će prezentirati ciljeve 'učiniti aute zelenijima' kampanje, i to na neobičan način: utori na njihovim gumama bit će obojani u zeleno.

Za stazu Fuji Bridgestone je pripremio tvrđu i mekšu komponentu guma. Tvrđa će imati sva četiri zeleno obojana utora, dok će mekša imati tri obojana u zeleno i jedan u bijelo, da bi se mogle raspoznavati gume.

>> F1: Mosley poziva sve momčadi da koriste iste motore kako bi uštedili

'Nova pravila, kao i ova incijativa, promijenit će lice motosporta i stavit će ga u središnjicu borbe za očuvanje okoliša unutar automobilističke industrije,' tvrdi za BBC sport Max Mosley, predsjednik FIA-e.